Φαινόμενο Ελένη Μενεγάκη: Αναλύοντας το success story της

H πιο επιτυχημένη Ελληνίδα παρουσιάστρια δήλωσε πως μετά από 30 χρόνια συνεχούς παρουσίας στην τηλεόραση αποφασίζει για την επόμενη σεζόν να κάνει ένα διάλειμμα. Ας θυμηθούμε μερικά πράγματα για εκείνη και κυρίως το πόσο σημαντική, ισχυρή και απαραίτητη έγινε για την τηλεόραση, τους θαυμαστές της και τη διαφημιστική αγορά. Από τον Πάνο Ζόγκα

@elenimenegaki

Η Ελένη μάς συστήθηκε ως κάποια που θα μπορούσε να ανήκει στις λεγεώνες των επαγγελματιών τού τίποτα που εισβάλλουν στη ζωή μας με αποφασιστικότητα. Κορίτσια “ταλιμπάν” χωρίς ταλέντο, αλλά με γεμάτο ντεκολτέ, πολύ ξανθά και αναλώσιμα. Και όμως. Με τον έντονο χαρακτήρα και την ευθύτητα που χαρακτηρίζει τη ζωή της, κατάφερε να δημιουργήσει ένα μοναδικό success story που κρατάει 30 χρόνια.

«Μικρή ήμουν ανασφαλής, χαϊδεμένη και απόλυτα προσκολλημένη στη μαμά μου, γιατί φοβόμουν ότι θα τη χάσω. Ερωτεύτηκα τον Σταύρο στα 17. Παντρευτηκα στα 19 και χώρισα στα 20. Η τύχη ήταν ανέκαθεν ευνοϊκή μαζί μου, γιατί βρισκόμουν πάντα την κατάλληλη στιγμή στο κατάλληλο σημείο. Δεν ανησυχώ για το τι θα απογίνει η ψυχή μου, γιατί είναι η πιο αθώα από όσες έχεις γνωρίσει τον τελευταίο χρόνο. Είμαι από τους ανθρώπους που μισούνται ή λατρεύονται. Μου αρέσουν τα κοσμήματα. Με τα πρώτα μου λεφτά από τη Mega Banca αγόρασα ένα σετ. Πρέπει να έδωσα ένα εκατομμύριο. Η μαγείρισσα που έχουμε στην εκπομπή, η κα. Βέφα, έχει πιο μεγάλο μπριγιάν από εμένα. Και το βάζει μέσα στα ζυμάρια. Όλοι στην τηλεόραση το παίζουν μιζέρια. Ψέματα! Όλοι βγάζουμε λεφτά από την τηλεόραση και πρώτα από όλα τα κανάλια, καλώς ή κακώς. Γιατί να το κρύψω; Μήπως θα κάνω αυτήν τη δουλειά σε όλη μου τη ζωή;» Με αυτήν τη δήλωση, τον Οκτώβριο του 1996, η Ελένη Μενεγάκη περιέγραφε την επαγγελματική και προσωπική της ζωή. Τότε είχε την παρηγορητική ζεστασιά της επιτυχίας και την ψυχρότητα των τηλεκριτικών που εξακολουθούσαν να τη θεωρούν ξανθιά και αναλώσιμη. Είχε επίσης και υψηλά επίπεδα αυτογνωσίας και αυτοκυριαρχίας. Για το κοινό ήταν το κορίτσι του Πρωινού Καφέ. Ένα πρόσωπο που είχε τη φήμη ότι ανέβηκε γρήγορα και θα κατέβαινε ακόμη γρηγορότερα. Πολύ όμορφη αλλά όχι απειλητική, προστατευμένη κάτω από τη δυνατή στέγη του ANT1. Η καριέρα, όμως, είναι σαν τους δρόμους. Αυτό που μετράει δεν είναι η καλοστρωμένη άσφαλτος, αλλά οι στροφές που πρέπει να πάρεις, η κλίση που πρέπει να υπολογίσεις για να φτάσεις κάποια μέρα στον σωστό προορισμό. Και η Ελένη, 24 χρόνια μετά από εκείνη τη δήλωση, όχι απλά έφτασε στον προορισμό της, αλλά άλλαξε και πίστα στη φήμη. Η Ελένη είναι πια ένα όνομα- trademark, προϊόν διαχρονικό. Ενώ ο κόσμος αλλάζει, εκείνη παραμένει λαμπερή, ακμαία και αρκετά σκληρή για να πεθάνει. Ποιο είναι όμως εκείνο το συστατικό που την κάνει ακαταμάχητη;

@elenimenegaki

Ό,τι αγγίζει η Ελένη γίνεται χρυσός (και sold out)

Η Ελένη είναι αυτήν τη στιγμή ο καλύτερος και πιο ισχυρός διαβιβαστής μεταξύ του προϊόντος και του αγοραστή. Όποιο προϊόν και να αγγίξει-φορέσει-προτείνει στην εκπομπή της, αμέσως εκτοξεύεται σε πωλήσεις. Η ιδιοκτήτρια της εταιρείας Exclusive, Ειρήνη Γουδενδίκη, μας είχε δώσει ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα, το 2016: «Ό,τι φοράει ή επιλέγει, θέλουν να το αποκτήσουν μετά όλες οι υπόλοιπες γυναίκες. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα ήταν ένα φόρεμα που φόρεσε η Ελένη το 2015, σε μια έξοδό της στα μπουζούκια. Ήταν ένα απλό, μαύρο, κολλητό φόρεμα με μια μεταλλική ρίγα που ανήκε στο brand Exclusive και κόστιζε μόλις 30 ευρώ. Η συγκεκριμένη εμφάνιση της Ελένης -η πρώτη δημόσια εμφάνισή της μετά την τελευταία γέννα- αναπαράχθηκε την επόμενη μέρα από τα sites και τα περιοδικά. Λίγες ώρες μετά, τα τηλέφωνα της εταιρείας μας χτυπούσαν ασταμάτητα από γυναίκες όλων των ηλικιών που ήθελαν να αποκτήσουν το συγκεκριμένο φόρεμα. Είχαμε βγάλει μόλις 40 κομμάτια και το αποτέλεσμα ήταν το ρούχο αυτό να γίνει sold out. Εξαντλήθηκε αμέσως και δυστυχώς δεν μπορούσαμε να κάνουμε επαναληπτική παραγγελία. Ακόμη και σήμερα, έναν χρόνο μετά, παίρνουν τηλέφωνο πελάτισσες στην εταιρεία μας και ζητούν το “φόρεμα που φόρεσε η Ελένη Μενεγάκη”. Όταν συνέβη αυτό, λέγαμε μεταξύ μας “μακάρι να είχαμε βγάλει σε περισσότερες κόπιες το συγκεκριμένο φόρεμα”. Όσα κομμάτια και αν είχαμε βγάλει, θα είχαν αμέσως πουληθεί! Οτιδήποτε αγγίζει αυτή η γυναίκα γίνεται αμέσως, χρυσός». Το ίδιο συμβαίνει με όλα τα προϊόντα. Σαμπουάν, κρέμες, απορρυπαντικά, παιδικά ρούχα, καλλυντικά, παπούτσια, ακόμη και σκυλοτροφές. Στέλεχος του Alpha μάς λέει: «Η ζώνη της Ελένης είναι η πιο ισχυρή διαφημιστική ζώνη του προγράμματος. Οι εταιρείες στριμώχνονται για να κερδίσουν ένα λεπτό στην εκπομπή της. Είναι η Ελένη και μετά όλοι οι υπόλοιποι παρουσιαστές στο κανάλι». Όμως η τέλεια εικόνα της επιτυχίας έχει μια σκοτεινή λεπτομέρεια. Και αυτή η λεπτομέρεια είναι οι τηλεθεάσεις. Η Ελένη, ενώ είναι αυτήν τη στιγμή ίσως η πιο ισχυρή γυναίκα της ελληνικής τηλεόρασης, δεν έχει την ανάλογη τηλεθέαση, γεγονός που πολλοί ψιθυρίζουν ότι οφείλεται στην άνευ όρων παράδοσή της στα προϊόντα. Δηλαδή, το δυνατό της σημείο είναι και η αχίλλειος πτέρνα της. Αλλά γιατί συμβαίνει αυτό;

@elenimenegaki

Γιατί η Ελένη πουλάει και η εκπομπή της όχι;

Σήμερα θεωρείται ένα από τα πιο καλοπληρωμένα διαφημιστικά προϊόντα που διαθέτει η Ελλάδα. Τον μύθο που έχει χτίσει γύρω από το όνομά της φαίνεται να τον υπολογίζει πολύ σοβαρά η αγορά. Το κοινό της, από την άλλη, έχει κουραστεί από την εκπομπή που παρουσιάζει, και αυτό φαίνεται στους αριθμούς. Η τηλεθέαση της εκπομπής της είναι πια πολύ χαμηλή. Ας είμαστε ρεαλιστές. Μιλάμε για ένα πολύ μικρό ποσοστό τηλεθεατών που την ακολουθούν. Πέρσι οι τηλεθεατές της μειώθηκαν ακόμη περισσότερο, όταν η εκπομπή έγινε σχεδόν παζάρι, λαϊκή αγορά. Μόνο πάγκους δεν έστησαν για να πουλούν τα προϊόντα. Βέβαια, μπορεί η εκπομπή της να είναι πλέον κουραστική, αλλά η ίδια δεν έχει τελειώσει ως τηλεοπτικό προϊόν. Αν αποφασίσει να κάνει κάτι διαφορετικό στην τηλεόραση, όπως το να παρουσιάσει ένα show, ενδεχομένως θα κάνει μια πολύ σημαντική επανεκκίνηση την οποία κανείς δεν μπορεί να προβλέψει. Ως πρόσωπο πουλάει ακόμη πολύ. Πουλάει στα εξώφυλλα των περιοδικών και στη διαφήμιση. Η Ελένη Μενεγάκη είναι σημείο αναφοράς σε μια ολόκληρη 30ετία. Όλα αυτά τα χρόνια έγιναν πολλές απόπειρες να την αντιγράψουν και να την μιμηθούν. Κάποιοι μίλησαν ακόμη και για «σχολή Μενεγάκη», στην οποία προσπάθησαν να φοιτήσουν ανεπιτυχώς πολλές παρουσιάστριες. Η Ελένη έχει κρατηθεί τόσα χρόνια, γιατί έχει άστρο, κακά τα ψέματα. Επίσης, έχει έναν μοναδικό τρόπο να διαχειρίζεται τη δημόσια εικόνα της. Δεν είναι τυχαίο που σήμερα θεωρείται η λαϊκή ηρωίδα της τηλεόρασης. Και για να αμφισβητήσεις ένα λαϊκό είδωλο, πρέπει να έχεις πολλά κότσια και πολύ βαριά επιχειρήματα. Τριάντα χρόνια τώρα, είτε παρακολουθείς είτε όχι την εκπομπή της, θα τη δεις στο εξώφυλλο ενός περιοδικού και θα γυρίσεις να διαβάσεις τον τίτλο ή τη λεζάντα.

@elenimenegaki

Η Ελένη καταπίνει τον φακό και όχι ο φακός την Ελένη

H Ελένη Μενεγάκη είναι ο Benjamin Button της ελληνικής τηλεόρασης. Από το 1991 που τη γνωρίσαμε μέχρι σήμερα συνεχώς γίνεται μικρότερη. Και ένα από τα συστατικά της επιτυχίας της ήταν ότι ποτέ δεν έκανε καμία εξωτερική αλλαγή. Αν και λένε πως πρέπει να αλλάζεις και να προσαρμόζεσαι στις εποχές και τις μόδες ,η Ελένη πέτυχε χωρίς να χρειασθεί να αλλάξει τίποτα. Τα μαλλιά πάντα ξανθά, το στήθος προκλητικό αλλά ποτέ χυδαίο και πάντα με νάζι και αφέλεια, είτε αναλύοντας την οικονομική κρίση είτε το ψήσιμο του μπακλαβά. Η Ελένη ξέρει τον τρόπο να χαλιναγωγεί τα πλήθη , έχοντας βέβαια ως όπλο τη σχέση της με τον φακό. Ο φακός τη λατρεύει και εκείνη του το ανταποδίδει. Ο σκηνοθέτης Μεγακλής Βιντιάδης, που έχει συνεργαστεί μαζί της και την ξέρει καλά, προσπαθεί να αναλύσει το φαινόμενο. «Γνωρίστηκα με την Ελένη τη δεκαετία του ΄90, όπου κάναμε μαζί όλα τα καλλιστεία του ΑΝΤ1. Από την πρώτη καλησπέρα, κατάλαβα ότι είναι μια γυναίκα αποφασισμένη να πετύχει. Το διαπίστωνε εύκολα αυτό κάποιος με εμπειρία, από τον τρόπο που κινούνταν στον χώρο και τον τρόπο που μιλούσε. Είχε επίσης, ένα βασικό προσόν για τον χώρο της τηλεόρασης: γκελ στον κόσμο. Έφτανε κάτω στο κοινό, το άγγιζε, είχε μοναδική επαφή μαζί του από την πρώτη στιγμή. Δεν με εκπλήσσει που μέχρι σήμερα, η Μενεγάκη βρίσκεται στην πρώτη θέση. Ο λόγος είναι γιατί έχει γίνει βίωμα στους τηλεθεατές. Εκείνοι τη στηρίζουν και την κρατούν στην κορυφή. Προσωπικά, βέβαια, θεωρώ ότι θα έπρεπε όλα αυτά τα χρόνια να έχει κάνει κάποιες αλλαγές στην εκπομπή της. Αλλά η Ελένη είχε πάντα την άποψη ότι αυτό που κάνει επιτυχία, δεν το αλλάζεις. Σήμερα, θα μπορούσε κάλλιστα να παρουσιάζει με μεγάλη επιτυχία shows ή βραδινές συνεντεύξεις. Θα ήταν πολύ καλή σε ένα one woman show. Είναι από τις ελάχιστες παρουσιάστριες που ήμουν ενθουσιασμένος κάθε φορά που τηνσκηνοθετούσα σε live εκπομπές. Διότι είναι έξυπνη, δεν σου προκαλεί ανησυχία, μαζί της αποκτάς εμπιστοσύνη. Τα γκρο πλαν της είναι πάντα, φανταστικά. Το πρόσωπό της γράφει τρομερά στον φακό. Δεν υπήρχε ποτέ περίπτωση να την καταπιεί ο φακός. Η Ελένη καταπίνει καθημερινά τον φακό. Από τη δεκαετία του ΄90 ακόμη ήξερε να παίζει καταπληκτικά μαζί του. Αυτό είναι, αν θέλεις, και το ταλέντο της. Δεν το έμαθε στην πορεία, το είχε από την πρώτη στιγμή μέσα της. Δεν μπορώ να θυμηθώ άλλο τηλεοπτικό πρόσωπο που να ξέρει να παίζει τόσο καλά με τον φακό. Και για να μην μπορώ να σκεφτώ κανέναν, σημαίνει ότι κανείς δεν μπορεί να ξεπεράσει σε αυτό την Ελένη. Καταρχήν, μιλώντας ως σκηνοθέτης, μπορώ να πω ότι είναι ένα πρόσωπο που δεν έχει ατέλειες. Κατά δεύτερον τη θέλει ο φακός. Άβαφη και αμακιγιάριστη να βγει η Μενεγάκη στην εκπομπή της, θα είναι κούκλα. Επίσης, από τη συνεργασία μου μαζί της τόσο στον ΑΝΤ1 όσο και αργότερα στην πρωινή εκπομπή της στον ALPHA, μπορώ να πω ότι δεν την ενδιαφέρουν τόσο τα δικά της πλάνα όσο τα συνολικά. Ήθελε, για παράδειγμα, να βγαίνει πάντα καλός ο καλεσμένος. Εκείνη, αν την ώρα που παρουσίαζε, έβλεπε στο μόνιτορ κάποια ατέλεια πάνω της, τη διόρθωνε απευθείας μόνη της. Θα τη χαρακτήριζα, γενικά, εύκολη συνεργάτη. Δεν τη θυμάμαι ούτε μια φορά να γκρινιάζει ή να βαριέται στην εκπομπή της. Μπορεί να εκνευριστεί με κάποια πράγματα, αλλά δεν προκαλεί πρόβλημα στις συνεργασίες της. Θυμάμαι, δηλαδή, στον ALPHA, είχε δείξει μια μέρα κατά λάθος η κάμερα το εσώρουχό της στον αέρα. Εκεί εκνευρίστηκε πολύ, άρχισε να βάζει τις φωνές. Η Ελένη της δεκαετίας του ΄90 με την Ελένη τού σήμερα έχει αλλάξει πολύ. Έχει ωριμάσει, θα έλεγα, καλύτερα διατηρώντας όμως την ομορφιά της. Η τηλεόραση μπορεί να αντέξει ακόμη τη Μενεγάκη, όσα χρόνια θέλει εκείνη. Η ίδια δεν έχει κουραστεί τόσα χρόνια καθημερινά στο γυαλί. Νομίζω, αντιθέτως, ότι όλο αυτό λειτουργεί σαν οξυγόνο της. Πολλές φορές τη θυμάμαι να βγαίνει στην εκπομπή και να έχει προβλήματα που αφορούσαν την προσωπική της ζωή. Δεν άφηνε, όμως, στον φακό να φανεί τίποτα. Κανένας από τους τηλεθεατές δεν μπορούσε να καταλάβει ότι η Ελένη μέσα της εκείνη την ώρα ήταν στενοχωρημένη. Η εκπομπή ήταν το καταφύγιό της. Αρκετές φορές, βέβαια, επέλεγε να μοιραστεί τα συναισθήματά της με το κοινό. Έλεγε στον αέρα “σήμερα είμαι στεναχωρημένη γι΄ αυτό τον λόγο”. Δεν κρατούσε δηλαδή, τον τηλεθεατή σε απόσταση. Τον έκανε παρέα και φίλο της. Αν έπρεπε να αναφέρω κάτι αρνητικό από την εποχή που συνεργαζόμασταν στον ALPHA, αυτό θα ήταν ότι βρέθηκαν δίπλα της αρκετά λάθος άτομα που την επηρέαζαν αρνητικά. Ιντριγκατζήδες που τους άρεσε να μπλέκουν ανθρώπους και καταστάσεις. Δυστυχώς έπεσα και εγώ θύμα τους και κάπως έτσι, τερματίστηκε η συνεργασία μας. Η Ελένη είχε μάθει να τους δείχνει εμπιστοσύνη μέχρι αποδείξεως του αντιθέτου».

@elenimenegaki

Η Ελένη είναι η πιο ισχυρή Ελληνίδα στο Instagram

Μπορεί η Ελένη να μην άλλαξε καθόλου εξωτερικά, αλλά άλλαξε με τα χρόνια τη δημόσια συμπεριφορά της. Όταν παντρεύτηκε με τον Γιάννη Λάτσιο, το ανέμελο κορίτσι έγινε μητέρα τριών παιδιών, καλούσε παιδίατρους στην εκπομπή, έβγαζε φωτογραφίες με τα παιδιά της, έκανε βαφτίσεις και δήλωνε για το πόσο ευτυχισμένη και ολοκληρωμένη είναι πια σαν γυναίκα, μητέρα, σύζυγος και σύντροφος. Έβγαινε μόνο σε κοσμικά γκαλά, σε απονομές βραβεύσεων, από τις οποίες πάντα έφευγε με το βραβείο παραμάσχαλα, και ενημέρωνε το κοινό της καθημερινά για τα παιδιά της και τον Γιάννη. Η οικογένεια ήταν πάνω από όλα. Και η Ελένη είχε την ανάγκη να διαφημίσει πως το σπιτικό της ήταν ο δικός της επίγειος παράδεισος. Όμως, επειδή τα παραμύθια είναι παραμύθια, κάτω από την επιφάνεια κρύβεται πάντα μια διαφορετική αλήθεια. Όταν η Ελένη έκλεισε τα 40, αποφάσισε να περάσει από την εποχή της εσωστρέφειας στην εποχή της εξωστρέφειας. Τινάζοντας τα πάντα στον αέρα, αποφάσισε να διαλύσει τον γάμο της για χάρη του νέου αγαπημένου της Μάκη Παντζόπουλου (πάντα μαζί με τους θεατές) και άρχισε να γίνεται πιο απελευθερωμένη και πιο political incorrect. Aλλαξε τον κύκλο των φίλων της, απαγόρευσε να φωτογραφίζουν τα παιδιά της οι paparazzi και ξαφνικά θυμήθηκε το κορίτσι που είχε αφήσει πίσω της εξαιτίας του γάμου. Κινήσεις ριψοκίνδυνες που κατάφερε να τις κάνει να λειτουργήσουν υπέρ της και να γίνει role model για πολλές γυναίκες Η Ελένη σίγουρα αποτελεί επικοινωνιακό φαινόμενο, αφού κρατιέται στην πρώτη γραμμή τόσες δεκαετίες. Μιλώντας καθαρά επικοινωνιακά, θα έλεγα ότι το συγκεκριμένο πρόσωπο έχει καταφέρει να προσαρμόζεται στις εποχές, πολλές φορές, επηρεάζοντας ακόμη και την ίδια την εποχή. Έχει επιδείξει επίσης, τα τελευταία χρόνια, μια πρωτοφανή προσαρμοστικότητα στις νέες τεχνολογίες και την καλή διαχείριση των κοινωνικών δικτύων με αποτέλεσμα να βρίσκεται μόνιμα στην επικαιρότητα. Το instagram της Ελένης Μενεγάκη είναι αυτή τη στιγμή ο ισχυρότερος λογαριασμός που υπάρχει στην Ελλάδα. Και αυτό το παρατηρούμε συγκρίνοντάς τον ακόμη και με λογαριασμούς Ελλήνων πολιτικών. Τι σημαίνει αυτό; Ότι η Ελένη Μενεγάκη έχει ξεφύγει από τα στενά όρια της τηλεόρασης και έχει γίνει πλέον ένα πιο ευρύ brand name. Αν δεν έχει μάνατζερ, μπορώ να πω με σιγουριά ότι η ίδια είναι ένας εξαιρετικός μάνατζερ του εαυτού της. Λίγοι άνθρωποι στην Ελλάδα έχουν καταφέρει το ίδιο τους το όνομα και την ίδια τους την παρουσία να τα έχουν μεταμορφώσει σε ένα brand, το οποίο να πουλούν παντού: από μια εταιρεία καλλυντικών μέχρι ένα άρωμα. Η Μενεγάκη το έχει καταφέρει αυτό στον μέγιστο βαθμό. Έχει καταφέρει, επίσης, να μην τη βλέπουν ανταγωνιστικά οι Ελληνίδες τηλεθεάτριες. Αυτό συνέβη γιατί αντιπροσωπεύει για τη μέση νοικοκυρά όλα όσα θα ήθελε εκείνη να έχει για τον εαυτό της. Στο πρόσωπό της βλέπουν μια ώριμη, καταξιωμένη γυναίκα και οικογενειάρχη με δυναμική και ταλέντο. Μια γυναίκα που βρίσκεται τόσα χρόνια στην κορυφή και έχει δημιουργήσει μια ξεχωριστή προσωπικότητα, κάτι το οποίο η οποιαδήποτε Ελληνίδα θα ήθελε να έχει όχι μόνο για τον εαυτό της αλλά και για την κόρη της, την εγγονή της, την αδερφή της. Το θέμα είναι ότι τώρα δείχνει πιο απελευθερωμένη, λιγότερο εγκλωβισμένη και σαφώς πιο ανεκτική με την εικόνα της. Η Ελένη είναι ή νιώθει και πάλι sexy με τον εαυτό της και φυσικά, όπως πάντα, θέλει να το μοιραστεί με το κοινό της. Η σοβαρή μανούλα έχει γίνει και πάλι μια εκρηκτική παρουσιάστρια, που ρωτάει το πάνελ της για το αν το μέγεθος μετράει ή για οποιαδήποτε άλλη σεξουαλική έρευνα τυχαία (;) της αναφέρουν. Προς τι το ερωτηματικό στην λέξη «τυχαία»; Γιατί πολύ απλά μια παρουσιάστρια που είναι από μόνη της μια ολόκληρη βιομηχανία δεν αφήνει τίποτα στην τύχη. Όσο και να προσπαθεί να δείχνει ότι εκπλήσσεται ή κοκκινίζει. Η Ελένη έχει πάντα τον πρώτο και τον τελευταίο λόγο σε όλα. Και δεν είναι τυχαίο πως μετά τα 40 αποφάσισε να πετάξει από πάνω της την εικόνα της «μητέρας» και να μετατραπεί και πάλι σε σέξι ποθητό θηλυκό. Όχι, οι καριέρες δεν στήνονται με αυθορμητισμό. Αλλά μπορεί να δείχνουν αυθόρμητες. Και αυτό είναι ένα από τα μυστικά της επιτυχίας.

@elenimenegaki

Tο να έχεις εχθρούς επικυρώνει την επιτυχία σου

Η Μενεγάκη δεν έχει φίλους δημοσιογράφους. Δεν ανήκει σε κλίκες ούτε σε παρέες. Έχει βάλει διαχωριστικές γραμμές ανάμεσα στη δουλειά και στην προσωπική της ζωή. Ανοίγεται έως εκεί που θέλει. Βάζει όρια ακόμη και στους στενούς συνεργάτες της. Ο νόμος της σιωπής είναι δεδομένος. Κανείς δεν μιλάει για την Ελένη. Ό,τι γίνεται στο πλατό της εκπομπής μένει στο πλατό της εκπομπής. Απαγορεύεται την ώρα της εκπομπής οποιαδήποτε ερώτηση που μπορεί να φέρει σε αμηχανία την Ελένη. Θα αναγκαζόμουν να αυτοσχεδιάσω γιατί δεν την γνωρίζω καθόλου προσωπικά. Η Μενεγάκη, σίγουρα, θα μπορούσε να εμπνεύσει έναν συγγραφέα. Το ότι επηρεάζει πολύ κόσμο (πιθανότατα περισσότερο και από τους πολιτικούς της χώρας) χωρίς ουσιαστικά να το επιδιώκει (ενδεχομένως και να το συνειδητοποιεί) αλλά και το μυστήριο που κρύβει από τη στιγμή που κλείνουν οι κάμερες, αρκούν.

leave a reply

Your Review *