Τα πολυκαταστήματα attica ξεκλείδωσαν τη μαγεία των Χριστουγέννων με ένα εντυπωσιακό Xmas Secret Dinner στο attica City Link

Με εορταστική διάθεση και αγκαλιάζοντας το χριστουγεννιάτικο concept «Unlock the Magic of Christmas», τα πολυκαταστήματα attica προσκάλεσαν την Κυριακή 10 Δεκεμβρίου αγαπημένους φίλους, editors περιοδικών μόδας και influencers, σε ένα εντυπωσιακό Xmas Secret Dinner, στο attica City Link.

ΚΟΣΜΑΣ ΚΟΥΜΙΑΝΟΣ, ΖΕΝΕΒΙΕΒ ΜΑΖΑΡΙ, ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΥΔΗΣ
ΧΡΥΣΙΑΝΝΑ ΑΝΔΡΙΟΠΟΥΛΟΥ, ΕΒΕΛΥΝ ΚΑΖΑΝΤΖΟΓΛΟΥ
: ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΟΥΒΕΛΑΣ, ΦΟΙΒΗ ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ (MARKETING & E-COMMERCE DIRECTOR ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ attica), ΧΑΡΗΣ ΝΤΑΒΛΑΣ, ΜΙΚΑΕΛΛΑ ΑΔΑΜΗ (RETAIL MARKETING MANAGER ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΩΝ attica), ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΡΑΣΙΝΟΣ, ΕΥΗ ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ
ΙΣΜΗΝΗ ΝΤΑΦΟΠΟΥΛΟΥ, ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΕΥΑΓΓΕΛΙΝΟΥ

Το κτίριο-ορόσημο του attica στην καρδιά της Αθήνας, επί της οδού Πανεπιστημίου, άνοιξε τις πύλες του Κυριακή για εκλεκτούς καλεσμένους και μεταμορφώθηκε για μία νύχτα μόνο σε ένα μαγικό μέρος που τους συμπαρέσυρε όλους σε μια μυστική Christmas Land, προκειμένου να ξεκλειδώσουν οι ίδιοι τη μαγεία των Χριστουγέννων.

ΑΝΤΙΝΟΟΣ ΑΛΜΠΑΝΗΣ, ΧΡΥΣΑΝΘΗ ΚΟΥΡΟΥΠΗ
ΧΑΡΗΣ ΝΤΑΒΛΑΣ, ΜΑΡΙΝΑ ΒΕΡΝΙΚΟΥ
ΕΛΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ, ΗΛΙΑΝΑ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ, ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΡΟΥΣΣΟΥ, ΚΟΣΜΑΣ ΚΟΥΜΙΑΝΟΣ
ΤΖΟΣΗ ΒΗΤΖΙΛΑΙΟΥ (COMMUNICATIONS MANAGERΑ ΜΒΥΞ), ΘΟΔΩΡΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΠΟΥΛΟΣ

Ένας διάδρομος φωτισμένος από κεριά οδήγησε τους καλεσμένουςαπό την κεντρική είσοδο του attica City Link στον 4ο όροφο του πολυκαταστήματος, όπου στήθηκε για τις ανάγκες του δείπνου ανάμεσα στα premium fashion brands του attica ένα μοναστηριακό τραπέζι 15 μέτρων, διακοσμημένο με χριστουγεννιάτικα λουλούδια, κεριά, καρουζέλ, καρυοθραύστες και χριστουγεννιάτικα τρενάκια. Oι καλεσμένοι βρήκαν στη θέση τους μία personalized χριστουγεννιάτικη μπάλα με χαραγμένο το όνομά τους από καλλιγράφο.  Το εντυπωσιακό art de la table έφερε την υπογραφή του Μάρκου Μαχαιρόπουλου και της ομάδας του Mr.Co Εvents, ενώ το εξαιρετικό μενού της βραδιάς επιμελήθηκε προσωπικά ο σεφ Δημήτρης Σκαρμούτσος και τοάψογο teamτου Δειπνοσοφιστήριον Catering.

Στη διακόσμηση, που επικράτησαν τα κυρίαρχα χρώματα των γιορτών –κόκκινο, πράσινο και μπλε– υπήρχαν στοιχεία από την επιτυχημένη εορταστική καμπάνια των attica «Unlock the Magic of Christmas», δημιουργία του διεθνούς φήμης Έλληνα illustrator Σπύρου Χάλαρη.

H Moët&Chandon, η εμβληματική σαμπάνια που είναι ταυτισμένη με την επιτυχία, τη γενναιοδωρία και τη μεγαλοπρέπεια, πρόσθεσε στη βραδιά ακόμη περισσότερη λάμψη, δίνοντας την ευκαιρία στους καλεσμένους να υψώσουν τα ποτήρια τους και να ανταλλάξουν τις θερμότερες γιορτινές ευχές!

Με το event αυτό εγκαινιάστηκε η εορταστική περίοδος για ταπολυκαταστήματα attica που συνεχίζουν να δημιουργούν μοναδικές εμπειρίες, αποδεικνύοντας ότι οι γιορτές είναι η ιδανική εποχή για να ξεκλειδώσουμε τη μαγεία.