Estée Lauder Hellas: εκστρατεία ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού 2022

30 χρόνια δέσμευσης. Ενωμένοι να βοηθήσουμε να μπει ένα τέλος στον καρκίνο του μαστού.

Φέτος συμπληρώνονται 30 χρόνια από τότε που η Evelyn H. Lauder ξεκίνησε την εκστρατεία ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού της The Estée Lauder Companies και συν-δημιούργησε το 1992 την εμβληματική Ροζ Κορδέλα.H αποστολή της Εκστρατείας παραμένειόλα αυτά τα χρόνια σταθερή:να βοηθήσει στη δημιουργία ενός κόσμου χωρίς καρκίνο του μαστού, έχοντας ως στόχο τη συνεχή ενημέρωση του κοινού για τη σημασία τηςέγκαιρης διάγνωσης και πρόληψης.

ΗTheEstée Lauder Companies είναι μια εταιρεία που εμπνέεται από την Ομορφιά και Πορεύεται μεΑξίες.Μέχρι σήμερα έχουν συγκεντρώσει περισσότερα από 108 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως, τα οποίασυμβάλουνθετικά στη προσπάθεια που γίνεται σε κάθε χώρακαι κάθε κοινωνία στην οποίαδραστηριοποιείται. Η Εκστρατεία για τον Καρκίνο του Μαστού αναγνωρίζεται ως το μεγαλύτερο πρόγραμμα κοινωνικού αντικτύπου του ομίλου Estée Lauder Companies και υποστηρίζει πάνω από 60 οργανισμούς παγκοσμίως.

Στην Ελλάδα, η Estée Lauder Hellas με κύριο στόχο την ευαισθητοποίηση του κοινού, συνεργάζεται από το 2005 με το γνωστό σχεδιαστή Duka,για το σχεδιασμό μιας συλλεκτικής σειράς βραχιολιών. Μια τοπικήπρωτοβουλίαστα πλαίσια της παγκόσμιας εκστρατείας ενημέρωσης για τον καρκίνο του μαστού της The Estée Lauder Companies, η οποίαέχειλάβειδιεθνήαναγνώριση.

Κάθε χρόνο, το Pink Ribbon Bracelet αποτελεί ένα σύμβολο του αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού και της σημασίαςγια έγκαιρη ενημέρωση και της πρόληψη.Τα έσοδα από την πώληση του βραχιολιού χρηματοδοτούν τις ανθρωπιστικές δράσεις και το σπουδαίοέργο της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας. Μια έμπρακτηδράσηεταιρικής κοινωνικής ευθύνηςστον μεγάλοαυτό αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού. Μέχρι σήμερα έχουν πραγματοποιηθείπερισσότερες από 4000 δωρεάν μαστογραφίες από τον κινητό μαστογράφο, σε απομακρυσμένεςπόλεις και νησιά σε όλη την Ελλάδα.

O Dukas φέτος, για 17ησυνεχή χρονιά, δημιούργησε ένα πολυτελές βραχιόλι «σύμβολο» για την επέτειο των 30 ετών του Breast Cancer Campaign. Το εμβληματικό σήμα του Pink Ribbon τρισδιάστατο και φινιρισμένο σε Rose Gold 24k πρωταγωνιστεί στο κέντρο του βραχιολιού, δημιουργώντας ένα δέσιμο και κομβικό σημείο “ένωσης” για τα υπόλοιπα μέρη του αξεσουάρ τα οποια απεικονίζουν την κλασσική gross-grain κορδέλα σε baby pink απόχρωση.

 «Πηγή έμπνευσης μου για το PinkRibbonBracelet 2022 αποτελεί η συμπλήρωση 30 ετών της παγκόσμιας και τόσο σημαντικής αυτής Εκστρατείας. Η δέσμευση της TheEstée Lauder Companies, πως “ενωμένοι θα βάλουμε τέλος στον καρκίνο του μαστού», είναι ένα πανίσχυρο μήνυμα το οποίο κάθε χρόνο μου δίνει αστείρευτη δύναμη και έμπνευση!»Dukas

Η Ελένη Μενεγάκη,η Ελληνίδα Πρέσβειρα της Εκστρατείας για τον Καρκίνο του Μαστού,αποτελείκαι φέτος το κεντρικό πρόσωπο της ελληνικής καμπάνιας του Pink Ribbon Bracelet. Με την πολύχρονη ευγενική συμμετοχή της, επικοινωνεί με ιδιαίτερη ευαισθησία τη σημαντικότητα της πρόληψης, ενισχύοντας δυναμικά το μήνυμα της καμπάνιας.

«Το να ξέρεις ότι με τις πράξεις σου έχεις βοηθήσει να σωθεί έστω και μια ζωή είναι συγκινητικό. Αυτή η εκστρατεία είναι πανανθρώπινηαποδεικνύοντας σε όλους τη σημασία της πρόληψης. Ας την αγκαλιάσουμε και φέτοςκαι να ευχηθούμε και στα επόμενα 30 χρόνια! Ελένη Μενεγάκη

Τα βραχιόλια θα διατίθενται από την 1ηΟκτωβρίου και μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων, στη συμβολική τιμή των 12.50 ευρώ από όλα τα επίσημα σημεία πώλησης των προϊόντων EstéeLauderσε όλη την Ελλάδα, από το site esteelauder.gr, από το δίκτυο φαρμακείων που διαθέτουν προϊόντα Darphinκαι από επιλεγμένα κομμωτήρια με προϊόνταAVEDA.

Αποκτήστε το συλλεκτικό βραχιόλι με την υπογραφή του Duka και λάβετε κι εσείς μέρος στην εκστρατεία για τον καρκίνο του μαστού, συνεισφέροντας τόσο στις δράσεις της Ελληνικής Αντικαρκινικής Εταιρείας, όσο και στη διάδοση του μηνύματος.

#TimeToEndBreastCancer

Μάθετεπερισσότερα: ELCompanies.com/BreastCancerCampaign