Ένας ηλικιωμένος άνδρας κάθε πρωί παλεύει να σηκώσει ολο και πιο βαριά αντικείμενα. Προπονείται με ένα kettlebell και ενώ τον πονάει η μέση και τα χέρια του, επιμένει να ξυπνά κάθε πρωί όλο και νωρίτερα και να σηκώνει τα βάρη του ολο και πιο ψηλά.
Αυτή είναι η εισαγωγή της πιο συγκινητικής διαφήμισης που έγινε για τα φετινά Χριστούγεννα και είναι όχι για την προώθηση κάποιας σοκολάτας ή κάποιας ασφαλιστικής εταιρείας, αλλά για λογαριασμό της ολλανδικής φαρμακοβιομηχανίας DocMorris.
Φυσικά, ο παππούς δεν έχασε τα μυαλά του. Προπονείται, για να μπορέσει, όταν στις γιορτές έρθουν τα παιδιά του, να μπορέσει να σηκώσει ψηλά την εγγονή του για να στολίσουν μαζί το Χριστουγέννιατικο δέντρο. Και φυσικά, είναι τέτοια η απεικόνιση -χιουμοριστική, αλλά και τρυφερή- των προσπαθειών του ηλικιωμένου που έχει κατασυγκινήσει τους πάντες.
Η διαφήμιση κλείνει με το επίσης τρυφερό μήνυμα «Για να μπορέσετε να φροντίσετε αυτό που πραγματικά έχει αξία στη ζωή», ενώ ας σημειωθεί ότι το δημιουργικό του βίντεο υλοποιήθηκε από το γερμανικό πρακτορείο Jung von Matt και είναι μέρος της εκστρατείας «Take care» της συγκεκριμένης φαρμακευτικής εταιρείας.
Ας σημειωθεί ότι μέχρι την ώρα που γράφονταν αυτές οι γραμμές, η διαφήμιση είχε συγκεντρώσει πάνω από 7,9 εκατομμύρια προβολές στο YouTube και τα σχόλια για την εξαιρετική δουλειά, είναι υμνητικά!