Η Αθήνα έλαμψε λίγο περισσότερο, καθώς τα Lili παρουσίασαν το πρώτο K-Beauty Festival στην Ελλάδα, ένα μαγικό ταξίδι στον κόσμο της κορεάτικης περιποίησης και της ασιατικής φιλοσοφίας για την ομορφιά. Το Lili-land “The K-Beauty Edition” μεταμορφώθηκε σε ένα συναρπαστικό σκηνικό γεμάτο φως, χρώμα και καινοτομία, όπου οι τάσεις της Κορέας συναντούσαν τη μεσογειακή φινέτσα σε μια γιορτή αφιερωμένη στη λάμψη, τη φροντίδα και τη χαρά του self-care.
Οι καλεσμένοι –εκπρόσωποι των media, beauty insiders, δημιουργοί και πρόσωπα της μόδας και της τηλεόρασης– περπάτησαν ανάμεσα σε θεματικά districts που ζωντάνευαν τη φιλοσοφία του K-beauty: από το Glow Square, αφιερωμένο στο διάσημο 10 Steps Routine και στη λάμψη της υγιούς επιδερμίδας, μέχρι το Color Town, έναν χώρο γεμάτο πειραματισμό και pop διάθεση, το Fresh Avenue που ανέδιδε δροσιά και φρεσκάδα, και τα Hidden Gems όπου τα Lili αποκάλυπταν τα μυστικά τους brands, οι εμπειρίες διαδέχονταν η μία την άλλη σαν κεφάλαια μιας αισθητικής ιστορίας.

Η Ζενεβιέβ Μαζαρί, με τη χαρακτηριστική της ενέργεια και το αβίαστο chic που την ξεχωρίζει, υποδέχτηκε τους καλεσμένους και έδωσε το σύνθημα της έναρξης, ενώ παρουσίασε ένα Power Talk με τον make up artist Φρέντυ Καλομπράτσο με θέμα “Προετοιμασία Δέρματος – Τάσεις Κορεάτικων Προϊόντων”, αποκαλύπτοντας τα μικρά τελετουργικά πίσω από το περιβόητο K-beauty glow. Ο Γιώργος Ντάβος μετέδωσε τα highlights της βραδιάς στα social media, ενώ η μουσική υπογραφή της Κατερίνας Ψιμοπούλου και το εκρηκτικό dj set της Ευαγγελίας Τσιορλίδα έδωσαν ρυθμό και κίνηση σε ένα event που δεν ήθελες να τελειώσει.
Ανάμεσα στους καλεσμένους, γνωστά πρόσωπα της ελληνικής showbiz και της beauty κοινότητας –από την Τάμτα και την Ελένη Τσολάκη μέχρι τη Νικολέτα Ράλλη και τη Μαντώ Γαστεράτου–, έδωσαν τη δική τους λάμψη σε μια βραδιά που θα μείνει αξέχαστη. Με το Lili-Land, τα Lili δεν παρουσίασαν απλώς ένα event, αλλά έθεσαν τις βάσεις για μια νέα εποχή στην ελληνική σκηνή ομορφιάς, φέρνοντας στο προσκήνιο τα πιο viral brands του K-beauty και επαναπροσδιορίζοντας την εμπειρία του beauty retail.


Από την ίδρυσή τους το 2021, τα Lili έχουν ανατρέψει τα δεδομένα στον χώρο της ομορφιάς, φέρνοντας στην Ελλάδα το μοντέλο του drugstore που στο εξωτερικό έχει ήδη καθιερωθεί: έναν χώρο όπου η φροντίδα, η ευεξία και το στιλ συνυπάρχουν κάτω από την ίδια στέγη. Με 33 καταστήματα σε όλη τη χώρα –από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, μέχρι τη Λάρισα, τη Χαλκίδα και την Αλεξανδρούπολη–, τα Lili προσφέρουν μια εκλεπτυσμένη, προσιτή πολυτέλεια. Καλλυντικά, προϊόντα προσωπικής περιποίησης, συμπληρώματα διατροφής, βιολογικά και βρεφικά είδη, ακόμη και προϊόντα οικιακής χρήσης, συνθέτουν έναν κόσμο όπου η καθημερινότητα γίνεται εμπειρία.


Το επιχειρηματικό τους μοντέλο συνδυάζει διεθνώς αναγνωρισμένα beauty brands με αποκλειστικά Lili labels, αποδεικνύοντας πως η ομορφιά δεν είναι απλώς μια αγορά, αλλά ένας τρόπος ζωής.
Με τη διοργάνωση του Lili-Land, η αλυσίδα επιβεβαίωσε την αποστολή της: να κάνει την περιποίηση προσιτή, εμπνευσμένη και βαθιά προσωπική – μια εμπειρία που αρχίζει από το ράφι του καταστήματος και καταλήγει στην αντανάκλαση ενός φωτεινού προσώπου στον καθρέφτη.
https://lilidrogerie.gr/en/
@lilidrogeriegr