Το Trendyol, μία από τις κορυφαίες διεθνείς πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ευρώπη, κάνει δυναμική είσοδο στην ελληνική αγορά με την πρώτη του μεγάλη διαφημιστική καμπάνια στη χώρα. Πρωταγωνίστρια της καμπάνιας είναι η αγαπημένη τραγουδίστρια Έλενα Παπαρίζου, η οποία με τη φυσικότητα και την αυθεντικότητά της συστήνει το Trendyol στο ελληνικό κοινό, καλώντας όλους να «ΜΠΕΣ ΣΤΟ TREND».
Η μουσική ταυτότητα της καμπάνιας βασίζεται σε μια παιχνιδιάρικη επανεκτέλεση του εμβληματικού «Mambo», με νέους στίχους εμπνευσμένους από τον κόσμο του Trendyol, που ερμηνεύει η ίδια η Παπαρίζου. Η τραγουδίστρια δήλωσε για τη συνεργασία: «Η συνεργασία μου με το Trendyol ήταν πραγματικά απολαυστική! Δώσαμε στο “Mambo” μια φρέσκια και διασκεδαστική πινελιά για την καμπάνια, και μου αρέσει που ενθαρρύνουμε όλο τον κόσμο στην Ελλάδα να πειραματιστεί με τη μόδα, να δοκιμάσει νέες τάσεις και να εκφραστεί δημιουργικά».

Η καμπάνια, παίζοντας με τη λέξη «trend», θέλει να τοποθετήσει το Trendyol ως έναν φρέσκο και συναρπαστικό προορισμό online αγορών. Μέσα από την πλατφόρμα, οι χρήστες μπορούν να ανακαλύψουν τις πιο φρέσκες τάσεις σε ρούχα, παπούτσια, επώνυμα προϊόντα, είδη ομορφιάς, είδη σπιτιού, παιδικά προϊόντα και παιχνίδια — όλα σε προσιτές τιμές, με εύκολη πλοήγηση και ευέλικτους τρόπους πληρωμής.
Το μήνυμα «ΜΠΕΣ ΣΤΟ TREND» συνοδεύεται και από προσφορά καλωσορίσματος: 30% έκπτωση στην πρώτη παραγγελία για όλους τους νέους χρήστες, προσκαλώντας το ελληνικό κοινό να γνωρίσει την πλατφόρμα και να ανακαλύψει τα αγαπημένα του προϊόντα.
Η καμπάνια υποστηρίζεται από ένα εκτεταμένο 360° πλάνο επικοινωνίας σε τηλεόραση, ραδιόφωνο, digital και outdoor, δημιουργώντας μια ενιαία και δυναμική παρουσία που σηματοδοτεί μια νέα εποχή για το online shopping στην Ελλάδα, φέρνοντας τον κόσμο των trends πιο κοντά στους καταναλωτές από ποτέ.
Το Trendyol, που ιδρύθηκε το 2010 στην Κωνσταντινούπολη, έχει εξελιχθεί σε μία από τις κορυφαίες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου παγκοσμίως, συνδέοντας περισσότερους από 250.000 εμπόρους και brands με πάνω από 40 εκατομμύρια πελάτες σε Τουρκία, Γερμανία, Αζερμπαϊτζάν, χώρες του Κόλπου, Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη και όχι μόνο.

