Το Persil γιορτάζει 50 χρόνια στην Ελλάδα με αποκλειστικό upcycling Pop-Up Store και βιώσιμη μόδα

Με το μήνυμα «ShoplikeyouCare»,το Persil,σε συνεργασία με τέσσερις σύγχρονους designers, μεταμόρφωσε παλιά ρούχα σε ολοκαίνουργιες δημιουργίες, αναδεικνύοντας την αξία της βιώσιμης μόδας.

Από αριστερά προς τα δεξιά: Στρατηγούλα Βαμβαλή, Head of Marketing Specialties Henkel Consumer Brands WE South, A Shiny Day, Memorabilia Lovers, Νεφέλη Οικονόμου, Brand Manager FCA, LAD & Insecticides Henkel Consumer Brands Greece & Cyprus, IkoArtLab και Danai Smou.

Το Persil, το Νο1 απορρυπαντικό για σκούρα και χρωματιστά ρούχα που τα ανανεώνει και τα διατηρεί σαν καινούργια, γιορτάζει 50 χρόνια παρουσίας στην Ελλάδα με ένα μοναδικό upcycling Pop-Up Store αφιερωμένο στη βιώσιμη μόδα. Με αφορμή την Black Friday και το μήνυμα «Shop like you Care», το brand συνεργάστηκε με τέσσερις ταλαντούχους δημιουργούς — A Shiny Day, Memorabilia Lovers, Danai Smou και Iko Art Lab — για να επανασχεδιάσουν την κουλτούρα της υπερκατανάλωσης και να ενισχύσουν το μήνυμα της βιώσιμης μόδας.

Ο χώρος του Pop-Up Store συνδύαζε δημιουργικότητα και περιβαλλοντική συνείδηση, προσφέροντας στους επισκέπτες — εκπροσώπους ΜΜΕ, fashion bloggers και influencers — την ευκαιρία να δουν πώς τα παλιά τους ρούχα μπορούν να αποκτήσουν δεύτερη ζωή. Στα ειδικά διαμορφωμένα booth των δημιουργών, τα ρούχα μεταμορφώνονταν μέσω τεχνικών upcycling, μεταποίησης και καλλιτεχνικών παρεμβάσεων, αποκτώντας νέα, σύγχρονη και μοναδική αισθητική. Κάθε δημιουργός πρόσθετε τη δική του πινελιά, αποδεικνύοντας ότι η μόδα μπορεί να συνδυάζει φροντίδα, καινοτομία και υπευθυνότητα.

Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, η Νεφέλη Οικονόμου, Brand Manager Laundry Specialties Henkel Consumer Brands Greece & Cyprus, τόνισε:
«Με αφορμή τα 50 χρόνια του Persil στην Ελλάδα, επιλέξαμε, μαζί με τέσσερις ταλαντούχους καλλιτέχνες, να αναδείξουμε τη δύναμη της φροντίδας και της δημιουργικότητας. Κάθε ρούχο διανύει το δικό του ταξίδι και με τη σωστή φροντίδα μπορεί να κρατήσει πολύ περισσότερο. Ελπίζουμε η πρωτοβουλία αυτή να αποτελέσει την αρχή για ένα πιο βιώσιμο μέλλον, με λιγότερο fast fashion και περισσότερη ενσυνείδητη μόδα στην καθημερινότητά μας».

Για μισό αιώνα, το Persil έχει αλλάξει τα δεδομένα στη φροντίδα των ρούχων και συμβάλλει στην ευαισθητοποίηση των καταναλωτών για υπεύθυνη κατανάλωση. Παραμένει σύμμαχος στη φροντίδα και ανανέωση των σκούρων και χρωματιστών ρούχων, κρατώντας τα σαν καινούργια για περισσότερο χρόνο. Μέσω του κινήματος #RethinkFashion, το Persil αναδεικνύει τη σημασία του slow fashion και ενθαρρύνει το κοινό να επενδύει λιγότερο στην αγορά νέων ρούχων και περισσότερο στη σωστή φροντίδα όσων ήδη έχει.

Γίνετε και εσείς μέρος του κινήματος #RethinkFashion και ενημερωθείτε για όλες τις εξελίξεις μέσα από την ιστοσελίδα, το Instagram και το Facebook του Persil.

Καινούργιο; Όχι, έχει πλυθεί με Persil!

leave a reply

Your Review