Η Diesel συνεχίζει να μας εμπνέει, αυτή τη φορά με τα νέα επεισόδια της μίνι σειράς Behind the Denim — ένα project που αποκαλύπτει το παρασκήνιο της υπεύθυνης παραγωγής denim και αναδεικνύει την τέχνη, τη φροντίδα και τη δημιουργικότητα που κρύβονται πίσω από κάθε κομμάτι τζιν.
Μετά την περσινή επιτυχία της πρώτης σειράς Behind the Denim, η οποία μάς σύστησε στον κόσμο της υπεύθυνης παραγωγής denim της Diesel, η εταιρεία επιστρέφει με τρία νέα επεισόδια, συνεχίζοντας το ταξίδι στον κύκλο ζωής ενός τζιν. Αυτή τη φορά, η παρουσιάστρια Lea Ogunlami από το I-D μάς καθοδηγεί με χιούμορ και ειλικρίνεια, διερευνώντας τι πραγματικά σημαίνει «κυκλικότητα» στη μόδα. Στα επεισόδια με τίτλους Heroes and Icons, Don’t Fall Apart και Dish the Dirt, η Lea συνομιλεί με τον καλλιτεχνικό διευθυντή Glenn Martens, τον Andrea Rosso και άλλους ειδικούς της Diesel, αποκαλύπτοντας τις μοναδικές σχεδιαστικές λεπτομέρειες, τις τεχνικές κατασκευής και τα μυστικά φροντίδας που κάνουν κάθε τζιν Diesel ένα κομμάτι για μια ζωή.

Η αισθητική της νέας σειράς αντλεί έμπνευση από τις αυθόρμητες και ακατέργαστες τηλεοπτικές εκπομπές μόδας των αρχών της δεκαετίας του 2000, διατηρώντας έναν άμεσο και ανεπιτήδευτο τόνο. Με χιουμοριστική διάθεση, τα επεισόδια μάς υπενθυμίζουν τη διαχρονική επιρροή του denim — αφού, κατά μέσο όρο, κάθε άνθρωπος έχει έξι ζευγάρια τζιν στη ντουλάπα του. Η παραγωγή έγινε σε συνεργασία με την Create Sustain, σε σκηνοθεσία του Marco Proserpio.
Από το 1978, όταν και ιδρύθηκε, η Diesel αποτέλεσε εναλλακτική πρόταση απέναντι στο παραδοσιακό denim, τη συμβατική πολυτέλεια και τους καθιερωμένους τρόπους ζωής. Πάνω από τέσσερις δεκαετίες μετά, η μάρκα παραμένει πιστή στις αξίες της: αντικομφορμισμός, ελευθερία έκφρασης και δημιουργικότητα. Η αμφισβήτηση του status quo βρίσκεται στο DNA της Diesel και αποτελεί βασικό στοιχείο της ριζοσπαστικής της ταυτότητας.
Υπό την καθοδήγηση του Glenn Martens, η Diesel ανανέωσε το denim πρόγραμμα της και από το 2020 εφαρμόζει τη στρατηγική For Responsible Living. Μέσα σε τέσσερα χρόνια, το ποσοστό denim που κατασκευάζεται από οργανικό, ανακυκλωμένο ή αναγεννητικό βαμβάκι αυξήθηκε από μόλις 3% σε πάνω από 50%. Το 2024, για να αναδείξει τις διαδικασίες και τα πρότυπα που συμβάλλουν στη δημιουργία denim με χαμηλότερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα, η Diesel παρουσίασε την πρώτη σειρά Behind the Denim, μια πενταμερή μίνι σειρά ντοκιμαντέρ που εξερευνά όλη την αλυσίδα παραγωγής — από τη φάρμα μέχρι το εργοστάσιο και, τελικά, τη ντουλάπα του καταναλωτή.
Τα νέα επεισόδια Behind the Denim θα κυκλοφορήσουν μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα της Diesel και την επίσημη ιστοσελίδα Diesel.com — μία μοναδική ευκαιρία για όσες αγαπούν το denim να γνωρίσουν σε βάθος την υπεύθυνη πλευρά της μόδας.