Το κέντρο της Αθήνας γίνεται ο νέος top προορισμόςγια τους λάτρεις της φύσης, αφού η εμβληματική αλπική αλεπού της Fjällräven, ενός από τα μεγαλύτερα outdoor brands του κόσμου, πλέον θα μας υποδέχεται από το πρώτο ελληνικό brand corner της στον 3ο όροφο του Attica City Link, σε έναν ειδικά διαμορφωμένο χώρο που θα περιλαμβάνειγια πρώτη φορά όλη τη σειρά προϊόντων του brand.
Από το grand opening του νέου Fjällräven Brand Cornerπου έλαβε χώρα στις 25/09 στο Attica, οι επισκέπτες θα έχουν την ευκαιρία να δουν από κοντά όλη τη συλλογή του Σουηδικού brand, ενώ θα μπορούν και να διεκδικήσουν και αποκλειστικά δώρα με τις αγορές τους, όπως custom patches με κάθε αγορά day pack, χάρτες με τα καλύτερα πεζοπορικά μονοπάτια της Αθήνας, αλλά και ένα από τα 50 limited edition Kånken backpacks που δημιουργήθηκαν αποκλειστικά για την Αθήνα, με αγορές 200€ και άνω.
Το Fjällräven Brand Corner της Αθήνας ήρθε να προστεθεί στα άλλα 15 brand corners και καταστήματα του Σουηδικού brandστην Ευρώπη.
Τα φυσικά καταστήματα, τα οποία προσφέρουν στους καταναλωτές την ευκαιρία να έρχονται σε επαφή με τα προϊόντα από κοντά αλλά και να λαμβάνουν απευθείας απαντήσεις σε όποια ερωτήματα μπορεί να έχουν, εξακολουθούν να διαδραματίζουν βασικό ρόλο στιςπωλήσεις προϊόντων για τo outdoor, πάρα το γεγονός πως οι online πωλήσεις αυξάνονται.
Με τη δημιουργία ενός δικτύου επώνυμων καταστημάτωνη Fjällräven μπορεί να διατηρεί τον έλεγχο σε όλη την αλυσίδα αξίας του brand, αλλά και να αναπτύσσει στενότερες σχέσεις με τους καταναλωτές της, με σκοπό να κατανοεί καλύτερα και να ανταποκρίνεται στις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις τους και στις τάσεις της αγοράς. Ως εκ τούτου, η εταιρεία σκοπεύει να ενισχύσειτην οργανική της ανάπτυξη με μία ολοένα και πιο δυνατή παρουσία στο χώρο της λιανικής.