Η Fjällräven, το δημοφιλές outdoor brand ρούχων και εξοπλισμού από τη Σουηδίαμε έμβλημα την αρκτική αλεπού, άφησε για λίγο τη «φωλιά» του στη μακρινή Σκανδιναβία και κατέβηκε στην Αθήνα για να αναδείξει την ολοκαίνουργια συλλογή Άνοιξη/Καλοκαίρι 2023.
Στο media event που διεξάχθηκε την Τετάρτη, 10 Μαΐου, στο Terra Petra της Πετρούπολης, σε μία premium τοποθεσία δίπλα στη φύση, εκπρόσωποι του brand μοιράστηκαν τις διαχρονικές αξίες που τηρεί η μάρκα αναφορικά με τη βιωσιμότητα, και πώς αυτές ενθέτονται στις τεχνολογίες και πρακτικές σχεδιασμού των ρούχων της.
Η καμπάνια με τίτλο ALL WEATHERS WELCOME, δηλαδή «παντός καιρού», μας προτρέπει να βγούμε στη φύση με εξοπλισμό που έχει αναπτυχθεί ειδικά για υπαίθριες δραστηριότητες. Είτε πρόκειται για πολυήμερη πεζοπορία, είτε για έναν απλό απογευματινό περίπατο, η Fjällräven έχει μία ευρεία γκάμα που καλύπτει όποια ανάγκη προκύψει, βρέξει-χιονίσει.
Τι μπορεί να γνωρίζει όμως μια σουηδική μάρκα για την πεζοπορία στον ήλιο; Η απάντηση είναι: πολλά! Η Fjällräven προσφέρει ελαφριά, άνετα και εύχρηστα ρούχα πεζοπορίας για ζεστό κλίμα με την οικογένεια προϊόντων Abisko, κατασκευασμένα από αεριζόμενο αλλά ανθεκτικό G-1000 Air Stretch. Ανάμεσά τους, θα βρείτετα Abisko Hike Anorak W, Abisko Hike Jacket M και Abisko Hike Trousers.
Κατά τη διάρκεια του event, τον λόγο πήρε επίσης ο Χρήστος Τζούτης, λάτρης της υπαίθρου και επιτυχημένος φωτογράφος φύσης στην Ελλάδα, ο οποίος μοιράστηκε με το κοινό διάφορα tips & tricks για την καλοκαιρινή πεζοπορία, και άλλες καλές πρακτικές κατά την εξόρμησή μας στην ύπαιθρο.
Επιπλέον, αξίζει να σημειωθείη δέσμευση της Fjällrävenνα πάψει να χρησιμοποιεί επιβλαβείς υπερφθοράνθρακες (PFC) στον εμποτισμό των ενδυμάτων, στην πλήρη γραμμή παραγωγής της. Από το 2015, το brandεργάζεται σκληρά στην αναζήτηση βιώσιμων, εναλλακτικών λύσεων για να κάνει τα ρούχα αδιάβροχα, και φέτος περήφανα εισαγάγει δύο προσθήκες στη σειρά ενδυμάτων Hydratic: τα High Coast Hydratic TrailJacket και Vardag Hydratic Anorak παρέχουν αδιάβροχη αλλά και αναπνέουσα λειτουργικότητα,με διαχρονικό σχεδιασμό, για χρήση τόσο στις εξορμήσεις στη φύση, όσο και σε αυτές στο κέντρο της πόλης.
Το event έκλεισε με την παρουσίαση των καλοκαιρινών συλλογών των υπόλοιπων επωνυμιών της FENIX Outdoor, του ομίλου στον οποίο υπάγεται η Fjällräven.
Συγκεκριμένα, η Royal Robbins, το brand πίσω από τον θρυλικό outdoo rlifesty leεξοπλισμό, ανέδειξε τη νέα κολεξιόν Spotless Evolution για γυναίκες με την τεχνολογία Hei Q Stain Away, η οποία διασφαλίζει πως τα ρούχα διαρκούν ακόμη περισσότερο,για μια ζωή χωρίς λεκέδες, μειώνοντας τον συνολικό περιβαλλοντικό αντίκτυπότους. Οι επισκέπτες είχαν επίσης την ευκαιρία να δουν από κοντά τις νέες συλλογές Hanwag, τη μάρκα ορειβατικών παπουτσιών με αποκλειστική παραγωγή στην Ευρώπη, και Primus, που θέτει νέα standardsστην ασφαλή και φιλική-στο-περιβάλλον μαγειρική στην ύπαιθρο, για μία ολοκληρωμένη περιπέτεια στη φύση, ώστε να αφήνουμε πίσω τη «βάση» μας ακριβώς όπως τη βρήκαμε!