Για τη σεζόν Φθινόπωρο / Χειμώνα 2023, ο γερμανικός οίκος MCM κάνει την έναρξη της εορταστικής περιόδου με την πιο πρόσφατη καμπάνια του, “It’sme, I’mthegift”. Με δημιουργική καθοδήγηση από την Baron & Baron και φωτογράφηση από την Sarah Blais, εξερευνά τη νέα οπτική ταυτότητα του οίκου και προσθέτει μια δόση χιούμορ στις γιορτές.
Γιορτάζοντας την ατομικότητα και την αυτοπεποίθηση, η τελευταία καμπάνια υπογραμμίζει την ταυτότητα της MCM ως το “enfantterrible” της παραδοσιακής πολυτέλειας, εισάγοντας μια δήλωση καθώς και μια στάση. Με μια έξυπνη, προσέγγιση στη συγγραφή, το “It’sme, I’mthegift” παρουσιάζει μοντέλα στολισμένα με υπερμεγέθεις φιόγκους, κουτιά και συσκευασίες, αναπτύσσοντας την αυτοεκτίμηση, την αυτό-αγάπη και την αυτό-έκφραση ως τα μεγαλύτερα δώρα για το εκλεπτυσμένο, επαναστατικό κοινό του οίκου.
Εμβληματικά κομμάτια, όπως η Mode Travia και η Beige Visetos Shopper, αναμειγνύονται με τις προτάσεις της MCM για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2024 σε μια lifestyle παρουσίαση που συστήνει ολοκληρωμένες εμφανίσεις μέσα από cross-category styling.
Weekenders, totes, τσάντες ώμου, cross bodies, shoppers και σακίδια πλάτης τοποθετούνται δίπλα σε πορτοφόλια με αλυσίδες, μαλακά αξεσουάρ και υποδήματα, παρουσιάζοντας ένα μείγμα γήινων τόνων και φωτεινώνπαστέλ χρωμάτων σε δέρμα, καθώς και το εμβληματικό μονόγραμμα Visetos του γερμανικού οίκου MCM.
Οι τσάντες σε σχήμα διαμαντιού βρίσκονται στο επίκεντρο, ενώ η νέα σειρά Lauretos με μονόγραμμα προβάλλεται ως το περιζήτητο χαρακτηριστικό στυλ της σεζόν. Η Ready-to-Wear συλλογή του οίκουσυμπληρώνει τα δερμάτινα είδη. Μια επιμελημένη επιλογή μικρών αξεσουάρ, καθώς και το άρωμα με την υπογραφή της MCM, αποτελούν το απαραίτητο δώρο για τις γιορτές.
Η συλλογή είναι διαθέσιμη σε επιλεγμένα καταστήματα αλλά και στην ομώνυμη boutique της ΜCM ( Ξάνθου 2, Αθήνα ) από αρχές Νοέμβρη με ειδικές προσφορές καθ’ όλη τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου.
CREDITS : Creative Direction- FabienBaron // Baron&Baron / Καλλιτεχνικός Διευθυντής – SusieKim / Παραγωγή – NorthSix