Ο Όμιλος Φάις εγκαινιάζει το νέο ψηφιακό EXPRESS πρόγραμμα επιβράβευσης – με την υπογραφή της INTELIQUA

Ο Όμιλος Φάις, ένας από τους πιο αναγνωρίσιμους retail leaders στη ΝΑ Ευρώπη, κάνει ακόμη ένα δυναμικό βήμα προς την ψηφιακή καινοτομία. Με φόντο τη στρατηγική του για πελατοκεντρική ανάπτυξη, ο Όμιλος συνεργάζεται με την INTELIQUA, μέλος του Ομίλου ENTERSOFT–SOFTONE, για την υλοποίηση ενός πρωτοποριακού ψηφιακού προγράμματος επιβράβευσης που θα αλλάξει τα δεδομένα στην εμπειρία του καταναλωτή.

Η επίσημη παρουσίαση του νέου loyalty προγράμματος αναμένεται στα τέλη του 2025 και υπόσχεται να φέρει τους καταναλωτές πιο κοντά στα αγαπημένα τους brands, προσφέροντάς τους εξατομικευμένα προνόμια και προτάσεις που ξεπερνούν τα συνηθισμένα.

Με περισσότερα από 45 χρόνια παρουσίας, δραστηριότητα σε έξι χώρες και ένα χαρτοφυλάκιο άνω των 100 διεθνών brands όπως FERRAGAMO, HOGAN, TOD’S, MICHAEL KORS, PUMA, TECHNOGYM, KIKO MILANO, UNDER ARMOUR, DKNY, LEVI’S, καθώς και τα ιστορικά πολυκαταστήματα KALOGIROU και HARALAS, ο Όμιλος Φάις ενισχύει περαιτέρω τη δέσμευσή του για προσωποποιημένη εμπειρία αγορών και ποιοτική εξυπηρέτηση.

Το νέο ψηφιακό πρόγραμμα επιβράβευσης θα λειτουργεί ως ενιαίο loyalty οικοσύστημα που θα ενώνει όλα τα brands του Ομίλου. Μέσω προσωποποιημένων προσφορών, omnichannel ενεργειών και δυνατοτήτων εξαργύρωσης σε φυσικά καταστήματα και online, οι καταναλωτές θα απολαμβάνουν μια εντελώς νέα, ενοποιημένη εμπειρία αγορών, σχεδιασμένη γύρω από τις ανάγκες και τις προτιμήσεις τους.

Ο Βαγγέλης Καραλής, CEO της INTELIQUA, σχολίασε χαρακτηριστικά:

«Με μεγάλη χαρά ανακοινώνουμε τη συνεργασία μας με τον Όμιλο Φάις. Δημιουργούμε από κοινού ένα πρόγραμμα επιβράβευσης νέας γενιάς, με επίκεντρο τα first-party data, την προσωποποιημένη εμπειρία και τη multichannel ενεργοποίηση. Η εμπιστοσύνη ενός τόσο ισχυρού Ομίλου είναι για εμάς επιβεβαίωση της στρατηγικής μας.»

Αντίστοιχα, εκπρόσωπος του Ομίλου Φάις δήλωσε:

«Η εμπειρία του πελάτη είναι για εμάς προτεραιότητα. Η συνεργασία με την INTELIQUA αποτελεί ένα στρατηγικό βήμα στον ψηφιακό μετασχηματισμό μας, με στόχο τη δημιουργία ενός ενιαίου, ενοποιημένου συστήματος προνομίων που θα προσφέρει μια μοναδική, ολιστική εμπειρία επαφής με τα brands μας.»

Το νέο loyalty πρόγραμμα έρχεται να επαναπροσδιορίσει την έννοια της επιβράβευσης στην ελληνική αγορά, ειδικά στους τομείς της μόδας, της ομορφιάς, της άθλησης και του σύγχρονου lifestyle. Παράλληλα, αναδεικνύει την ηγετική θέση της INTELIQUA στον χώρο των loyalty τεχνολογιών, ως στρατηγικός συνεργάτης μεγάλων brands που επιθυμούν να χτίσουν μακροχρόνιες σχέσεις εμπιστοσύνης με τους καταναλωτές.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι η εμπειρία αγορών – όπως την ξέρουμε – ετοιμάζεται να περάσει σε μια νέα, express εποχή.

leave a reply

Your Review