Η Garmin δημοσίευσε την παγκόσμια ετήσια έκθεση φυσικής κατάστασης ¨Garmin Connect FitnessReport¨ για το 2022, αποτυπώνοντας τις μεταβαλλόμενες συνήθειες άσκησης των χρηστών της Garmin σε όλο τον κόσμο, καθώς εκατομμύρια άνθρωποι επέστρεψαν στις -προ της πανδημίας- ρουτίνες τους. Ο αριθμός των δραστηριοτήτων που καταγράφηκαν στην εφαρμογή της fitnessκοινότητας Garmin Connect™ έφτασε στο υψηλότερο επίπεδο όλων των εποχών ενώ τα δεδομένα αντικατοπτρίζουν μια αλλαγή στην κινητικότητα των δραστήριων χρηστών, οι οποίοι επανάφεραν τις μετακινήσεις στο γραφείο, στο γυμναστήριο καθώς και τα αγαπημένα τους ταξίδια.
Πιο αναλυτικά:
– Οι δραστηριότητες στο σπίτι, που εκτοξεύτηκαν στα ύψη εν μέσω πανδημίας, όπως η ποδηλασία σε κλειστό χώρο και η γιόγκα, παρουσίασαν μείωση, ενώ οι δραστηριότητες εσωτερικού χώρου που δεν μπορούν να εκτελεστούν σε χώρο εκγύμνασης στο σπίτι, όπως το τρέξιμο σε κλειστό χώρο, η αναρρίχηση σε κλειστό χώρο και η κολύμβηση σε πισίνα, αυξήθηκαν απότομα.
– Παράλληλα με τα ταξίδια αναψυχής τα οποία επανήλθαν το 2022, παρουσιάστηκε αύξηση δραστηριοτήτων που συνδέονται με τις διακοπές, όπως το σκι σε χιονοδρομικά κέντρα, οι καταδύσεις, η ιστιοπλοΐα και το σέρφινγκ. Το σκι/σνόουμπορντ ήταν η ταχύτερα αναπτυσσόμενη δραστηριότητα της Garmin Connect, παρουσιάζοντας ετήσια αύξηση 143%- μεγάλη χαρά για τον Garmin Ambassador Γιάννη Δρυμωνάκο που με το fenix7X του συνεχίζει το δεύτερο πιο αγαπημένο του άθλημα μετά το κολύμπι.
– Η ποδηλασία σε ανώμαλο δρόμο συνεχίζει να βρίσκεται σε ανοδική πορεία, με το σύνολο των σχετικών δραστηριοτήτων που καταγράφηκαν να εμφανίζει 40% αύξηση συγκριτικά με το 2021.
Το 2022 αποτελεί την τρίτη χρονιά ετήσιας αναφοράς κατά το τέλος του έτους, και για πρώτη φορά η Garmin μοιράζεται, χρησιμοποιώντας την τοποθεσία, τις κατατάξεις των χρηστών εντός της Ευρώπης βάσει του ρυθμού και του μέσου όρου ημερήσιων βημάτων τους. Για την Ελλάδα ο μέσος ρυθμός είναι 05.50 το χιλιόμετρο, ενώ ο μέσος όρος ημερήσιων βημάτων είναι 8.269.
Με αφορμή την παραπάνω έκθεση η Garmin Greece προσκαλεί τους χρήστες της Garmin στην Ελλάδα να δημοσιεύσουν και τα δικά τους ετήσια δεδομένα άσκησης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης – λαμβάνοντας μέρος παράλληλα και σε ένα διαγωνισμό για να κερδίσουν το VenuSq 2.
Για περισσότερες πληροφορίες @garmingreece