Ποια ήθελε νικήτρια του GNTM το κοινό του DownTown;

Το πρωί πριν από τον τελικό κάναμε μια δημοσκόπηση στον λογαριασμό του περιοδικού στο Instagram και τα αποτελέσματα έδειξαν ότι, αν η ηλεκτρονική πλατφόρμα ψηφοφορίας είχε λειτουργήσει κανονικά, τα πράγματα μάλλον θα είχαν εξελιχθεί διαφορετικά. Από τον Πάρη Κορμαρή

Ο τελικός του φετινού GNTM εξελίχθηκε σε ντέρμπι, με την Άννα-Μαρία Ηλιάδου και την Κάτια Ταραμπανκό να ισοβαθμούν και να κονταροχτυπιούνται για την ψήφο του κοινού. Ωστόσο, η πλατφόρμα ηλεκτρονικής ψηφοφορίας κατέρρευσε, απογοητεύοντας τους φανατικούς τηλεθεατές που ήθελαν η γνώμη τους να μετρήσει. Το ίδιο είχε συμβεί και πέρυσι, που ήταν η πρώτη φορά και η παραγωγή είχε έστω κάποια ελαφρυντικά. Αυτή τη φορά, όμως, αν πόνταραν πραγματικά στη συμμετοχή του κοινού, έπρεπε να είχαν μάθει από το λάθος τους και να είχαν φροντίσει για ένα σύστημα που θα λειτουργούσε αξιόπιστα. Τόσα και τόσα realities το κάνουν χρόνια με επιτυχία, δεν μπορούσε το Star να εξασφαλίσει την κατάλληλη τεχνογνωσία; Διαφορετικά, ας άφηνε κατά μέρος αυτή τη δυνατότητα, ή τουλάχιστον ας μην έλεγε ότι το αποτέλεσμα θα κριθεί από αυτό.

Έτσι, είδαμε να μοιράζονται τον τίτλο της νικήτριας η Άννα-Μαρία και η Κάτια, και το επόμενο Next Top Model της Ελλάδας να είναι… δύο! Όπως ήταν αναμενόμενο, αμέσως «βούηξε» το Twitter, με σχόλια που κυμαίνονταν από τον εκνευρισμό μέχρι το ανελέητο τρολάρισμα. Πώς θα είχε εξελιχθεί η βραδιά αν η πλατφόρμα είχε επιτρέψει να ψηφίσουν όλοι όσοι ήθελαν και η γνώμη του κοινού είχε κρίνει όντως το αποτέλεσμα;

Το πρωί πριν από τον τελικό ανεβάσαμε μια δημοσκόπηση σε story στον λογαριασμό του DownTown στο Instagram, με το ερώτημα: Ποια θέλεις να κερδίσει σήμερα; Το αποτέλεσμα ήταν σαρωτικό υπέρ της Άννα-Μαρίας, που συγκέντρωσε το 50,51% των ψήφων και ήταν η αδιαφιλονίκητη νικήτρια. Δεύτερη ήρθε η Κέισι, με 33,08% και τελευταία και καταϊδρωμένη η Κάτια, με μόλις 16,40%. Που σημαίνει ότι η Κάτια πήρε περίπου τις μισές ψήφους από την Κέισι και το 1/3 των ψήφων που συγκέντρωσε η Άννα-Μαρία.

Προφανώς, μπορεί να ισχυριστεί κάποιος ότι η πλατφόρμα του Star ίσως να είχε αναδείξει άλλο αποτέλεσμα. Ωστόσο, οι χρήστες των social media δεν φαίνεται στην πλειονότητά τους να είναι υπέρ της Κάτιας γενικά. Και μια ιδέα: Μήπως του χρόνου η παραγωγή να μετρήσει την άποψη του κοινού μέσω του Instagram; Η υπηρεσία είναι δωρεάν και σίγουρα πιο αξιόπιστη από ό,τι έχουν κάνει μέχρι τώρα.