Η νέα σεζόν της Premier League ξεκίνησε δυναμικά και μαζί της επιστρέφει και η Guinness, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, ως Επίσημη Μπύρα του κορυφαίου ποδοσφαιρικού πρωταθλήματος στον κόσμο. Η θρυλική stout μπύρα το γιορτάζει με τη νέα παγκόσμια καμπάνια «Lovely Day for a Guinness», που υπόσχεται να μας φέρει πιο κοντά στη μαγεία και τη συγκίνηση των αγώνων.
Η καμπάνια που μιλά τη γλώσσα των φιλάθλων
Η Guinness μάς ταξιδεύει στον παλμό των γηπέδων μέσα από μια σειρά σύντομων ταινιών που αποτυπώνουν όλα όσα κάνουν την Premier League μοναδική. Από pre-game DJ sets και γεύματα με την παρέα, μέχρι τις πρώτες μπύρες πριν το σφύριγμα και τις έντονες στιγμές στην κερκίδα, η «Lovely Day for a Guinness» ζωντανεύει την εμπειρία του αγώνα με τρόπο αυθεντικό και συγκινητικό. Τη μουσική υπογράφει το ρυθμικό «All My Friends» του ανερχόμενου παραγωγού Barry Can’t Swim, που δίνει ακόμα περισσότερη ενέργεια σε κάθε ιστορία.
Συνεργασίες που ενώνουν το πάθος
Την περσινή σεζόν, η Guinness έφερε τη μαγεία της Premier League σε πάνω από 80 χώρες, ενώ στη Μεγάλη Βρετανία αναδείχθηκε ως η κορυφαία επιλογή στα γήπεδα. Φέτος, η σχέση με τους φιλάθλους δυναμώνει ακόμη περισσότερο μέσα από νέες συνεργασίες με τρεις από τις πιο ιστορικές ομάδες: Arsenal, Aston Villa και Newcastle United. Η Guinness θα είναι η επίσημη μπύρα στο Emirates Stadium, στο Villa Park και στο St. James’ Park, χαρίζοντας μοναδικές στιγμές εντός και εκτός γηπέδου.
«Κάθε matchday είναι μια lovely day»
Όπως ανέφερε ο Somnath Dasgupta, Global Marketing Director της Guinness:
«Η πρώτη μας χρονιά ως Επίσημη Μπύρα της Premier League αποτέλεσε ορόσημο για το brand, δίνοντάς μας την ευκαιρία να γίνουμε μέρος των παραδόσεων που ενώνουν τους φιλάθλους. Η νέα καμπάνια αποτυπώνει όλα όσα βιώνουν: το πάθος, την αγωνία, τη χαρά και τη συγκίνηση. Γιατί είτε κερδίζεις είτε χάνεις, με την παρέα σου και μια Guinness, κάθε μέρα αγώνα είναι μια lovely day».
Αντίστοιχα, ο Will Brass, Chief Commercial Officer της Premier League, τόνισε πως η Guinness κατάφερε ήδη από την πρώτη σεζόν να φέρει το κοινό πιο κοντά στην ένταση και το πνεύμα του πρωταθλήματος, προσφέροντας εμπειρίες που μένουν αξέχαστες.
Η Guinness σε κάθε γωνιά του κόσμου
Η καμπάνια έκανε πρεμιέρα με το ματς Liverpool-Bournemouth στη Μεγάλη Βρετανία και την Ιρλανδία, ενώ στις ΗΠΑ παρουσιάστηκε η κοινωνική ταινία «Hope», με τον θρυλικό Gary Neville να αφηγείται την αισιοδοξία που νιώθουν οι φίλαθλοι με την έναρξη της σεζόν. Και όπως η ελπίδα, έτσι και η Guinness θα είναι παρούσα από το πρώτο σφύριγμα μέχρι το τελευταίο, σε κάθε στιγμή που αξίζει να μοιραστείς.
Γιατί τελικά, η απόλαυση δεν κρύβεται μόνο στο αποτέλεσμα, αλλά σε όλη την εμπειρία – και όταν συνοδεύεται από μια Guinness, κάθε matchday είναι πραγματικά μια lovely day.
Να απολαμβάνετε πάντα υπεύθυνα (αυστηρά άνω των 18).
Περισσότερα στο www.drinkiq.com