Η PUMA ως επίσημος χορηγός αθλητικού υλικού στο IOANNINA LAKE RUN

Το τριήμερο 16-18 Σεπτεμβρίου, η PUMA επέστρεψε στον χώρο των δρομικών διοργανώσεων με μία μοναδική εμφάνιση στο #IoaninaLakeRun.

To  event που πλέον προσελκύει κόσμο από όλη την Ελλάδα, αγκάλιασε θερμά την οικογένεια της PUMA. Η εταιρεία αποφάσισε να τιμήσει την αλματώδη εξέλιξη της διοργάνωσης σε μία διαδρομή 16 ετών και να συνδέσει το όνομά της με τον πλέον δημοφιλήθεσμό των Ιωαννίνων. Με soldout και ρεκόρ συμμετοχών, το event ξεπέρασε κάθε προσδοκία του κόσμου, δημιουργώντας ένα εξαιρετικά ευχάριστο κλίμα αλληλοϋποστήριξης και ευγενούς άμιλλας. Ως  επίσημος χορηγός αθλητικού υλικού, η PUMA έδωσε το παρόν στο Γύρο Λίμνης Ιωαννίνων με μοναδικά installations! Το περίπτερο της εταιρείας «στόλισε» την Πλατεία Μαβίλη και παρουσίασε τα νέα δρομικά παπούτσια της PUMA. Τα πολυαναμενόμενα Deviate Nitro 2 και Deviate Nitro Elite κέντρισαν το ενδιαφέρον όλων των eliteαθλητών με τους μοναδικούς σχεδιασμούς και τις πολύκροτες τεχνολογίες που προσφέρουν.

Η προβολή της εταιρείας δεν σταμάτησε μόνο στο περίπτερο. Η τεράστια αψίδα της PUMA βρισκόταν στο cheering zone του αγώνα των 30 χιλιομέτρων, ένα σημείο αναφοράς που προσέλκυσε αμέτρητο κόσμο για την υποστήριξη των αθλητών. Επιπλέον, η PUMA δημιούργησε κίνητρο για επιδόσεις που σπάνε κάθε ρεκόρ στους αγώνες των 5 και 10 χιλιομέτρων. Έτσι, οι νικητές αυτών των διαδρομών στην αντρική, αλλά και στη γυναικεία κατηγορία κέρδισαν μία δωροεπιταγή για το επίσημο eshop της PUMA.

Την παρουσία της εταιρείας στο eventενίσχυσε φυσικά και η σύσσωμη ομάδα των PUMA ambassadors. Με ονόματα όπως ο Γιώργος Σταμούλης και ο Παναγιώτης Μπουρίκας, η PUMA πρωταγωνίστησε και κατέκτησε μία θέση στο βάθρο στα 5 και στα 30 χιλιόμετρα. Το IoanninaLakeRunπροσέλκυσε eliteαθλητές από όλη την Ελλάδα, όπως ο Χρήστος Παπαδογεώργος και ο Νικόδημος Νικολακέας, που δοκίμασαν το νέο, αγωνιστικό παπούτσι Deviate Nitro Elite.

Χριστίνα Καραβοκύρη (MarketingBrandManager, PUMAGreece) και νικήτριες του αγώνα των 10 χιλιομέτρων
Νικόδημος Νικολακέας.