J2US: Πρεμιέρα με άφθονο botox, φάλτσες νότες, πολύ γυμνό και άδεια καθίσματα

  • Το βασικό μήνυμα του J2US 2020 είναι το εξής: Τα 50 είναι τα νέα 30 και, αν έχεις σκηνοθέτη και φωτιστή τον Κώστα Καπετανίδη, τα 50 γίνονται 20. Μπακοδήμου, Σπυροπούλου, Βανδή και Κάβουρα μία ηλικία είχαν. Το πολύ πολύ να τις έκανες 25, αν ήσουν κακοπροαίρετος. Κατά τα άλλα, το show είναι ένα πολύ έντιμο προϊόν. Έχει τεράστιο πλατό, καλούς συντελεστές και ο καθένας στο είδος του ξέρει τι να προβάλει. Ο Σταμάτης Φασουλής θα πετάξει την έξυπνη ατάκα, η Βίκυ Κάβουρα θα πετάξει τα ρούχα της και ο παρουσιαστής -πολύ σοφά- μιλάει πολύ λίγο. Κάποιοι έγραφαν ότι ο Νίκος Κοκλώνης είναι λίγος ως παρουσιαστής, αλλά σε αυτά τα shows το περιτύλιγμα έχει περισσότερη σημασία. Ήταν όλοι όμορφοι, λαμπεροί, πιο πλαστικοί και μποτοξαρισμένοι από κάθε άλλη τους τηλεοπτική version και -όπως ήδη αναφέραμε- έδειχναν 2 με 3 δεκαετίες νεότεροι. Και, σε μια χώρα όπου όλοι αναγκαστικά έμειναν σπίτι τους να βλέπουν τηλεόραση, μια χαρά λειτουργούσε όλο αυτό. Απόδειξη πως στο twitter έγινε αμέσως πρώτο trend, ξεπερνώντας το «μένουμε σπίτι».

Το κακό πιο ήταν; Ότι τραγουδούσαν. Αν εξαιρέσεις τον Τρύφωνα Σαμαρά, που ξέρει πολύ καλά να πλασάρει την κωμική του περσόνα, όλα τα υπόλοιπα ήταν απίστευτα προβλέψιμα. Η Βίκυ Χατζηβασιλείου με τον Κώστα Καραφώτη τραγούδησαν το Πετάω και όλοι συμφώνησαν ότι το «πετάω» ήταν συμβολικό και σήμαινε «πετάω στον κάδο την τέχνη της μουσικής». Όταν εμφανίστηκαν ο Γιάννης Δρυμωνάκος με τη Χρύσπα να εκτελούν στην κυριολεξία το classic hit του Σάκη, Υπήρχες Πάντα, ήταν η στιγμή που έπαιρνες το delivery τηλέφωνο. Η Κωσταντίνα Σπυροπούλου και ο Χρήστος Ζώτος ήταν απελπιστικά κακοί στο Φθηνό Ξενοδοχείο, αλλά τρομερά ελκυστικοί τηλεοπτικά (σχεδόν γυμνοί βγήκαν και οι δύο) και τελειώνοντας είπαν: «Δέσποινα, ελπίζουμε να μην έχεις λιποθυμήσει». Υπέροχη η ατάκα της Δέσποινας, που έψαχνε σε ποια σκάλα κινείται η νότα της Σπυροπούλου, αλλά δεν την έβρισκε. Η Κρυσταλλία και Λεωνίδας Καλφαγιάννης ήταν εξαιρετικοί. Η Κόνι Μεταξά σε απελπιστικά αναμενόμενη εμφάνιση (και αυτή με μπικίνι και διχτυωτό καλσόν) χαϊδεύοταν με τον στυλίστα Τάσο Ξιάρχο πάνω σε ένα κρεβάτι επί 3 λεπτά που μας φάνηκαν 3 ώρες. Κορυφαία στιγμή μετά τον Τρύφωνα Σαμαρα, η εμφάνιση της Χριστίνας Παππά (στην 20χρονη version της) με τον Κωνσταντίνο Φρατζή: ήταν σαν να έβλεπες τον εφιάλτη της Madonna με τον Maluma μετά από ένα άγριο hangover. Η Νικολέττα Καρρά και ο Βαλάντης ερμήνευσαν το τραγούδι Η Επιμονή σου, που θα μπορούσε να έχει τίτλο Η Υπομονή Σου, για να εκφράσει αυτό που θα έπρεπε να επιστρατεύσουμε ως τηλεθεατές για να περάσει το κακό που μας βρήκε.

H κριτική επιτροπή, στην οποία βασίζεται όλο το show, έχει πολύ ζηλευτό καστ. Η Δέσποινα Βανδή ξέρει να πει αυτά που θέλει να πει με πολύ δεξιοτεχνικό τρόπο. Ο Σταμάτης Φασουλής μπορεί να σε αποδομήσει και να νομίζεις ότι σε κολακεύει. Η Βίκυ Σταυροπούλου, αν και το κάνει για πρώτη φορά, είναι δεξιοτέχνης στο να μην προσβάλλει κανέναν κρατώντας ταυτόχρονα μια απόσταση από αυτό που της συμβαίνει (σαν να σου κλείνει και λίγο το μάτι). Όσο για τη Μαρία Μπακοδήμου, έχει αναλάβει τον ρόλο του κακού σε μια μείξη Μπέτυς Μαγγίρα και Νίκου Μουρατίδη.

Το συμπέρασμα: Είναι ένα ωραίο, ποπ, έξυπνο προϊόν, αλλά έχει το ελάττωμα της τεράστιας διάρκειας. Η εποχή που βγήκε είναι και δεν είναι με το μέρος του (τα άδεια καθίσματα ήταν τρομακτικά, σου υπενθύμιζαν το τι συμβαίνει στον κόσμο και ενοχλούσαν), είχε όμως ευγένεια, χιούμορ, καλό φωτισμό, καλό μακιγιάζ και πολύ γυμνό. Με λίγα λόγια, ήταν μια συνταγή με πολύ πετυχημένα υλικά για την τηλεόραση του 2020 και ειδικά για Σάββατο βράδυ. Και ως εκεί. Τι σου μένει την επόμενη μέρα; Το σύνθημα των ’00s «plastic is fantastic». Ίσως για αυτό και τα διάφορα twits σχολιάστηκαν από πολλούς ως τα πιο ανέμπνευστα που έχουν γίνει, γιατί το προϊόν από μόνο του είχε ένα βασικό στοιχείο: Αυτοσαρκασμό και ένα καλό περιτύλιγμα. Από την άλλη, είναι και εποχές που ο κόσμος μάλλον έχει χάσει τη διάθεσή του να γελάσει και εύκολα το χιούμορ γίνεται φτηνή κακία, όπως τα 8 twits που έλεγαν ότι η Δέσποινα το κάνει για τα παιδιά της, ή εκείνα για τα κιλά της Σταυροπούλου, τις ηλικίες και το γυμνό. Αυτά τα έλεγαν από μόνοι τους οι παίκτες και οι συντελεστές, έτσι κι αλλιώς. Οι περισσότεροι από αυτούς είναι και πολύ έμπειροι και πολύ έξυπνοι και έχουν περπατήσει πολλά χιλιόμετρα στην ελληνική showbiz χωρίς να σκοντάψουν. Άρα, το ξαναβλέπουμε; Ναι, γιατί όχι;