Στην λαμπερή εκδήλωση, που συνδύασε το Classic American Cool στυλ του brandμε τη γοητεία της Μεσογείουκαι του κοσμοπολίτικου νησιού,ο Tommy Hilfiger μαζί με την σύζυγό του συνάντησαν πλήθος ξένων και Ελλήνων επωνύμων και συνεργατών, και ξεναγήθηκαν στο κατάστημα Tommy Hilfiger, το οποίο τοποθετημένο ανάμεσα στα χαρακτηριστικά Ματογιάννιατης Μυκόνου είναι σχεδιασμένο σύμφωνα με την αισθητική του νησιού.
Παράλληλα, οι δημοσιογράφοι που παρευρέθηκαν τόσο από τα ελληνικά όσο και από τα διεθνή Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης είχαν την ευκαιρία να τους ξεναγήσει ο ίδιος ο Tommy Hilfiger στην φιλοσοφία της ομώνυμης συλλογής για το Καλοκαίρι 2024 που πωλείται στο κατάστημα και περιέχει μία μεγάλη ποικιλία από ανδρικά και γυναικεία ρούχα, υποδήματα, αξεσουάρ, εσώρουχα και μαγιό.
Ο εξωτερικός χώρος του καταστήματος είχε διαμορφωθεί ειδικά για την εκδήλωση των εγκαινίων, ώστε να προσαρμόσει την φιλοσοφία του brand στο μυκονιάτικο σκηνικό. Μεγάλες γλάστρες με ελιές, δύο ολόλευκα barsπου σέρβιραν tailor made cocktails, props στην χαρακτηριστική χρωματική παλέτα τουTommy Hilfiger και πολλά ακόμα δημιούργησαν έναν μοναδικό καμβά όπου το Αιγαίο ενώνεται με την αμερικανική κληρονομιά της μάρκας. Η ατμόσφαιρα ζωντάνεψε με τις μουσικές επιλογές του Dj Tjani, ενώ οι καλεσμένοι απόλαυσαν εκλεκτά πιάτα και τοπικές γεύσεις.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους εκπρόσωποι της τοπικής αυτοδιοίκησης και της Περιφέρειας Κυκλάδων, ανάμεσα στους οποίους η Βουλευτής Κυκλάδων Κατερίνα Μονογυιού, ο Αντιπεριφερειάρχης Πολιτισμού Στέλιος Μπρίγγος, ο Δήμαρχος Μυκόνου Χρήστος Βερώνης,ο Αντιδήμαρχος Κυκλάδων Δημήτρης Κουτσούκος καθώς και ο πρώην Δήμαρχος Μυκόνου Κωνσταντίνος Κουκάς.
Αξίζει να σημειωθεί πως το παρών στην εκδήλωση έδωσαν και εγχώριοι Influencers, όπως η Ηλιάνα Παπαγεωργίου, η Χρυσιάνα Ανδριοπούλου (γνωστή ως Shoprano), η Ναυσικά Παναγιωτακοπούλου και ο Ηρακλής Τσουζίνοφ, αλλά και Influencers και ηθοποιοί του παγκοσμίου στερεώματος όπως, το μοντέλο Romee Strijd, η Hannah Desai, ο Lucien Laviscount, οLucas Cage και πολλοί ακόμα.