Το brand Havaianas έκανε διαδικτυακή παρουσίαση της νέας συλλογής του σε παγκόσμια πρώτη

Ακολουθώντας το πνεύμα της εποχής για υπευθυνότητα και κοινωνική αποστασιοποίηση, το brand Havaianas έκανε την πρώτη διαδικτυακή παρουσίαση της καινούργιας του συλλογής Άνοιξη-Καλοκαίρι 2020. Και ήταν η πρώτη που έγινε με αυτό τον τρόπο, παγκοσμίως. Η εντυπωσιακή παρουσίαση έγινε μέσω Zoom, την Πέμπτη 7 Μαΐου, φέροντας σε επαφή εκπροσώπους των media και influencers. Πρωταγωνιστές της παρουσίασης ήταν φυσικά τα υπέροχα μοντέλα της καινούργιας συλλογής, αλλά οι εκπλήξεις του online event έκαναν την εμπειρία ακόμα πιο συναρπαστική. Όπως η συνταγή για ένα απολαυστικό smoothie που μυρίζει καλοκαίρι που μοιράστηκε με τους guests ο food blogger Γαβριήλ Νικολαΐδης αλλά και το πέρασμα του macaw παπαγάλου Nemo που πρόσθεσε τόνους εξωτισμού στην εκδήλωση. 

Επίτιμοι καλεσμένοι της διαδικτυακής παρουσίασης ήταν η Mrs. Merel Werners, Marketing Director Havaianas EMEIA και ο κ. Στέργιος Καρακώστας, Country Manager του brand Havaianas σε Ελλάδα και Κύπρο. 

H Mrs Merel Werners εξέφρασε τον θαυμασμό της προς την Ελλάδα για τον τρόπο που αντιμετώπισε την πανδημία του Covid-19 σε κοινωνικό επίπεδο αλλά και όσον αφορά την επικοινωνιακή πρωτοπορία με τη διοργάνωση της πρώτης διαδικτυακής παρουσίασης για το brand παγκοσμίως. Επιπλέον τόνισε  ότι ο σκοπός του brand παραμένει πάντα ο ίδιος: να δίνει χρώμα, χαρά και ευτυχία στους ανθρώπους, που είναι πάντα το επίκεντρο όλων των δράσεων του.

Ο κ. Στέργιος Καρακώστας με τη σειρά του τόνισε τη σημασία που δίνει το brand στην αναζήτηση νέων τρόπων επικοινωνίας τόσο με τους εκπροσώπους της μόδας και του lifestyle, όσο και με το καταναλωτικό κοινό, αλλά και την ελπίδα και προσμονή για ένα καλοκαίρι που θα είναι ναι μεν διαφορετικό, αλλά θα έχει σίγουρα «Havaianas διάθεση».