Κορίτσι στον κόσμο του; Δαιμόνια επιχειρηματίας; Θεότητα του επιθετικού και κάποτε ακραίου μάρκετινγκ; Η Gwyneth Paltrow δεν καταλαβαίνει τίποτα και συνεχίζεται απτόητη και αθεόφοβη να λανσάρει νέα εξτρίμ προϊόντα -σε εξτρίμ τιμές, φυσικά- που είτε συμφωνεί κανείς είτε όχι, γίνονται αυτομάτως viral.
Έτσι, μετά τη σειρά κεριών με “μυρωδιά αιδοίου” που γνώρισε ασύλληπτη επιτυχία μέσα από το online shop της, το Goop, κεριά που κόστιζαν 75 δολάρια το ένα (!) είπε να βγει στην εκπομπή του Jimmy Falon για να διαφημίσει τη νέα της σειρά κεριών, αυτή τη φορά “με τη μυρωδιά του οργασμού μου”.
Κάποιοι αναφώνησαν “ίου”, κάποιοι (ποιοι να είναι αυτοί, θέλουμε να τους γνωρίσουμε) θα είπαν “ουάου” και αυτομάτως η όλη φάση έγινε viral και trend στο διαδίκτυο και άσε τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας να λέει.
«Αυτή η σειρά ήταν απλώς ο ιδανικός συνεχιστής για τα κεριά μας και πρόκειται για μυρωδιά που η σύνθεσή της προκύπτει από μείγμα τάρτας γκρέιπφρουτ, νερόλι και ώριμα μούρα cassis αναμεμειγμένα με τσάι πυρίτιδας και τούρκικο τριαντάφυλλο, απόλυτα ταιριαστό για ένα άρωμα που είναι σέξι, συναρπαστικό και άγρια εθιστικό», είπε σούπερ άνετη η επιχειρηματίας, η οποία μάλιστα συμβούλευσε τον παρουσιαστή να δωρίσει ένα στη σύζυγό του…
Γενικώς, εδώ και χρόνια η Paltrow δεν καταλαβαίνει ούτε από κριτική, ούτε από επιστήμονες που της κουνάνε το δάχτυλο, ούτε από όλους εμάς που αμφιβάλλουμε σοβαρά τόσο για την αξιοπιστία όσο και την ασφάλεια των προϊόντων της. Σίγουρα θεωρεί ότι όλες αυτές οι κραυγές εναντίον της γεμίζουν την τσέπη της και ποιος να το αμφισβητήσει ότι τέτοιου είδους ακραίο μάρκετινγ, τόσο που αγγίζει τα όρια του troll, είναι η καλύτερη διαφήμιση που θα μπορούσαν να έχουν τα ανορθόδοξα προϊόντα της.
Με πληροφορίες από το Vanity Fair