Με κούκλες μινιατούρες και δημιουργίες υψηλής ραπτικής σε μέγεθος… οικοδέσποινας κουκλόσπιτου ο οίκος Dior αποφάσισε να αντιμετωπίσει τα νέα δεδομένα που επέβαλε στα catwalks και την εβδομάδα Μόδας του Παρισιού ο κορονοϊός και το lockdown.
Ειδικότερα, οι εντυπωσιακές δημιουργίες του Dior, με έμπνευση από καλλιτέχνιδες, όπως η φωτογράφος Λι Μίλερ, προσαρμόστηκαν σε 37 μικροσκοπικές κούκλες βιτρίνας, οι οποίες μέσα στο επόμενο διάστημα θα αποσταλούν στους σημαντικότερους πελάτες του οίκου σε όλον τον κόσμο, ενώ στο κοινό θα παρουσιαστούν μέσα από ένα ευρηματικό φιλμάκι που δημιούργησε ο σκηνοθέτης του Gomorrah Ματέο Γκαρόνε.
“Κάναμε αυτό το project σε μια πολύ ιδιαίτερη στιγμή της ζωής μας”, δήλωσε η σχεδιάστρια Μαρία Γκράτσια Κιούρι, η οποία ξεκίνησε να εργάζεται για το ιδιαίτερο αυτό show μόδας σε… σμίκρυνση και ενώ βρισκόταν σε καραντίνα στη Ρώμη.
Οι μινιατούρες, που θα ταξιδέψουν σε κάθε γωνιά του κόσμου, αναβιώνουν μια παράδοση που ακολουθούσαν οι γαλλικοί οίκοι μόδας κατά τη διάρκεια του Β` Παγκοσμίου Πολέμου, σε μια προσπάθεια να κρατήσουν “ζωντανές” τις συλλογές τους, με στόχο να φθάσουν τελικά στους πελάτες. Σύμφωνα με την Κιούρι, ο Dior επιδιώκει να στείλει το μήνυμα ότι “η παράδοση παραμένει ζωντανή” στο Παρίσι. “Είναι μια διαφορετική εμπειρία. Όμως, νομίζω ότι είναι μια όμορφη εμπειρία”, τόνισε η Κιούρι.