Εντυπωσιακό launch party από τον οίκο Sartor και τη Breitling για την σειρά BREITLING Chronomat GMT 40

Ο σχεδιαστικός οίκος Sartor υποδέχτηκε την Breitling σ’ ένα exclusive party για συνεργάτες, δημοσιογράφους και φίλους

Για το φετινό χειμώνα, o σχεδιαστικός οίκος SARTOR προτείνει την Herringbone Collection που περιλαμβάνει blazers από 100% μάλλινο ύφασμα super 130s με πλέξη ψαροκόκαλο όπως το εμβληματικό σήμα του οίκου μεταξωτές φόδρες και κουμπιά όστρακα,  διαθέσιμα σε πέντε διαφορετικά χρώματα (μπλε, σιελ, μπορντό, μπεζ και κεραμιδί).

Νικόλας Λαγογιάννης, Έλενα Δεδούση, Λούκας Γιώρκας

Τα σακάκια ει΄ναι κατασκευασμένα χωρίς βάτες προσφέρουν άνετη αίσθηση και ελευθερία κινήσεων καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας και συνδυάζονται τέλεια με τα Athena Trousers , τα iconic παντελόνια του οίκου τα βρίσκειςσε διάφορους συνδυασμούς.

Την ίδια μέρα  η Breitling αποκάλυψε το νεότερο μέλος της  οικογένειας Chronomat το Chronomat GMT 40.

Tο όνομα του προέρχεται από την ένδειξη δεύτερης ώρας στον μηχανισμό, ένα πρακτικό complication που διατηρεί μια απλότητα στο καντράν και δίνει στο ρολόι έναν all day χαρακτήρα. Το Chronomat Automatic GMT 40 είναι ο φόρος τιμής της Breitling στα ταξίδια—όχι μόνο λόγω της ένδειξης της δεύτερης ζώνης ώρας, αλλά και λόγω της αισθητικής του. Τα διακριτικά χρώματα στο καντράν – μαύρο, μπλε, πράσινο, ανθρακί και λευκό- σε συνδυασμό με ατσάλινη κάσα και μπρασελέ, ταιριάζουν με κάθε γκαρνταρόμπα. Η Breitling τοποθέτησε στην στεφάνη μια 24ωρη κλίμακα στους ίδιους χρωματικούς τόνους με το καντράν για να αφήσει τον κόκκινο δείκτη του GMT να ξεχωρίσει. Η κλίμακα αυτή επιτρέπει στον χρήστη να παρακολουθεί την δεύτερη ζώνη ώρας και να βλέπει με μια ματιά αν είναι μέρα ή νύχτα. Η χαρακτηριστική κορόνα της σειράς Chronomat που ονομάζεται «κρεμμύδι» για το σχήμα του αυλακωτού της θόλου, παρέχει εύκολο κράτημα για την ρύθμιση του ανά πάσα στιγμή.

Ως «ρολόι για κάθε δραστηριότητα», η αποστολή του Chronomat είναι περισσότερο εδραιωμένη από ποτέ λόγω του πρακτικού μεγέθους του αλλά και του λιτού στυλ του. Αρκετά ανθεκτικό για το γυμναστήριο αλλά και αρκετά κομψό για να φορεθεί με κοστούμι: αν υπάρχει ένα ρολόι για να ταξιδέψετε μαζί, είναι αυτό.

Ο επιχειρηματίας Γιώργος Χήτας
O δημοσιογράφος, Ευτύχης Γρυφάκης, Θοδωρής Αργυρόπουλος, Founder & Creative Director SARTOR
Γιάννης Σαρλής, Θοδωρής Αργυρόπουλος, Founder & Creative Director SARTOR, Έλενα Δεδούση Marketing Manager Breitling, John Stoddart διεθνούς φήμης φωτογράφος, Δημήτρης Καλαμάρης

Breitling Boutique : Βουκουρεστίου 6, Αθήνα,