H μόδα νίκησε την ενημέρωση για την πανδημία: Τι έδειξαν οι χτεσινές τηλεοπτικές μετρήσεις

Χθες ήταν μια περίεργη μέρα και για κανάλια. Η τηλεθέαση, σύμφωνα με τις μετρήσεις της Nielsen, αυξήθηκε κατά 9%. Αυτό με απλά λόγια σημαίνει περισσότερες τηλεοράσεις ανοιχτές από κάθε άλλη περίοδο. Και ποια είναι τα αποτελέσματα: Πρώτο πρoγράμμα χθες ήταν το MasterChef, που άγγιξε το απίστευτο νούμερο του 40%. Αλλά αυτό δεν είναι η έκπληξη. Τη διαφορά την έκαναν το Shopping Star με 16% και το My Style Rocks με 18%, που στην κυριολεξία ισοπέδωσαν τις ενημερωτικές εκπομπές που έπαιζαν απέναντί τους. Κάτι που δείχνει πως ο κόσμος αναζητάει κάτι pop, κάτι ελαφρύ, κάτι με χιούμορ, στην εποχή που καλείται να μείνει κλεισμένος στο σπίτι. Κάτι που να έχει πλάκα για να ξεχάσει όλο αυτό που συμβαίνει γύρω του.

Στην ενημέρωση, πρώτο ήταν το Δελτίο του Star στο δυναμικό κοινό με 18% και στο σύνολο κοινού το Δελτίο του ΣΚΑΪ με 20%, το οποίο είχε διάρκεια μιάμιση ώρα. Όσο για την πρωινή ζώνη, ο ANT1 με το 6ωρο Καλημέρα Ελλάδα (που αντικατέστησε το Πρωινό με τη Φαίη Σκορδά) ήρθε πρώτο στην ώρα του στο δυναμικό κοινό με 24% και στο σύνολο πρώτη ήρθε η εκπομπή Σήμερα στον ΣΚΑΪ, με 24%.