Η MCM παρουσιάζει την καμπάνια για τη σεζόνSS23 σε συνεργασία με την πλατφόρμα FILTR της Sony Music.

Ο γερμανικός πολυτελής οίκος μόδας MCM για τη σεζόν Άνοιξη – Καλοκαίρι 2023 συνεργάζεται με τη μουσική πλατφόρμα FILTR της Sony Music Entertainmentγια τη δημιουργία του “A FILTR Take” για την έναρξη της νέας καμπάνιας. Η συνεργασία που ξεκίνησε από κοινού με τη Sony Music Partnerships επιβεβαιώνει την ισχυρή σύνδεση του οίκου MCM με τις ρίζες της κληρονομιάς της, οι οποίες είναι βαθιά ριζωμένες στη μουσική ξεκινώντας από την ίδρυση της MCM το 1976 κατά τη διάρκεια της επαναστατικής εποχής της ντισκοτέκ και του Rock&Roll.

 

 

Η συλλογή SS23 του οίκου MCM συνεχίζει το virtualταξίδι της, παρουσιάζοντας μια κολεξιόν που παραπέμπει και επανερμηνεύει τον φυσικό κόσμο με μια cyberpunk αισθητική μέσα από τρεις διαφορετικές κάψουλες: Meta Safari, Cyberpunk και Meta Ocean.

 

 

Αντί να ακολουθήσει μια πιο συμβατική προσέγγιση για τη δημιουργία μιας καμπάνιας, ο γερμανικός οίκοςαναζητούσε έναν καλλιτέχνη που θα μπορούσε να είναι ένας πραγματικός δημιουργικός συνεργάτης και δεν θα μπορούσε να είναι άλλη απότην 3xPlatinum Tate Mc Rae. Η τραγουδίστρια του “You Broke Me First” ανήκει σε μια νέα γενιά μουσικών που αναδιαμορφώνουν το πώς είναι να είσαι στη μουσική βιομηχανία σήμερα.

 

Η MCM και η Tate Mc Rae συνεργάστηκαν για τη δημιουργική ιδέα, την ερμηνεία του τραγουδιού και άλλα στοιχεία – με τελικό αποκορύφωμα δύο παραστάσεις πλήρους διάρκειας που περιέχονται σε δύο επεισόδια, συνοδευόμενες από δυναμικά στοιχεία που ζωντανεύουν ακόμη περισσότερο το storytelling.

«Ήταν μεγάλη τιμή να συνεργαστώ με τον οίκο MCM. Ήταν ένα όνειρο για εμένα να γυρίσω όλη την καμπάνια σε φιλμ–το να δουλεύω με μια μάρκα που αγαπώ εδώ και χρόνια, αναδεικνύοντας τον αληθινό και αυθεντικό εαυτό μου, ήταν μια τόσο συναρπαστική εμπειρία», δήλωσε η Tate Mc Rae.

«Η Tate ήταν ο τέλειος καλλιτέχνης για να μας βοηθήσει να ξεκινήσουμε αυτό το έργο με τη Sony. Ενσαρκώνει πολλά από αυτά για τα οποία μιλάμε όταν σκεφτόμαστε το ήθος της μάρκας μας – είναι ένα φυσικό ταλέντο που δεν φοβάται να εκφραστεί και να δοκιμάσει νέα πράγματα. Μας άρεσε που ήταν ήδη πραγματικήθαυμάστριατου οίκου και που ήταν έτοιμη για την πρόκληση να πάρει τη νέα της μουσική και να επανερμηνεύσει το πώς μοιάζει η μόδα μέσα από τη δυναμική μουσική που δημιουργεί και ερμηνεύει” δήλωσε ο Dirk Schönberger, Global Creative Officer της MCM.

Το επεισόδιο 1 έκανε το ντεμπούτο του στις 19 Ιανουαρίου με την Tate Mc Rae να ερμηνεύει την επιτυχία της “she’sall Ι wanna be” που ανέβηκε στα charts.Η McRae φοράει τη νέα σειρά Monogram Denim Jacquard της MCM που περιλαμβάνει το Brandenburg Backpac kαλλά και το München Tote.

Το επεισόδιο 2 ξεκινά στις 16 Φεβρουαρίου με την McRae να ερμηνεύει το τελευταίο της single “uhoh” και περιλαμβάνει την Mode Travia ShoulderBag σε Nappa Leather και την επερχόμενη Mode Travia Tote.

 

Ανακαλύψτε την συλλογή SS23 τώρα στην boutique MCM, Ξάνθου 2 & Αναγνωστοπούλου, Κολωνάκι, Αθήνα, στα πολυκαταστήματα Attica και στα καταστήματα Καλογήρου.