Με μια εντυπωσιακή παρουσίαση στο μέγαρο Amalias 36 στο κέντρο της Αθήνας, όπου έδωσε το παρόν σύσσωμος ο δυναμικός κλάδος του ελληνικού Τουρισμού, με επικεφαλής τον αρμόδιο υπουργό Βασίλη Κικίλια και την υπουργό Σοφία Ζαχαράκη, έγινε την Πέμπτη 30 Μαρτίου η αποκάλυψη της νέας εποχής για τον ξεχωριστό όμιλο ξενοδοχείων, που με μεράκι έχουν χτίσει εδώ και 30 χρόνια ο Αντώνης Ηλιόπουλος και η σύζυγός του Κάλια Κωνσταντινίδου.
Η πρωτοπόρος εταιρεία τους, μέχρι πρότινος Kanava Hotels & Resorts, στην οποία ανήκουν μεταξύ άλλων τα εμβληματικά ξενοδοχεία Vedema, a Luxury Collection Resort,Mystique, a Luxury Collection Hotel, και Istoria, a Member of Design Hotels στη Σαντορίνη, καθώς και τα Parilio, a Member of Design Hotels και Cosme, a Luxury Collection Hotel στην Πάρο, μετονομάζεται πια σε EMPIRIA Group, αλλάζοντας όχι μόνο τον λογότυπο και την εταιρική ταυτότητα, αλλά εξελίσσοντας ταυτόχρονα και το ουσιαστικό όραμά της για την ποιότητα της φιλοξενίας στη χώρα μας.
Όπως τόνισαν οι ιδρυτές κατά τη διάρκεια της παρουσίασης, μπροστά σε ένα κοινό εξεχόντων φίλων και συνεργατών από την οικογένεια του τουρισμού και τον ευρύτερο επιχειρηματικό τομέα, «Είμαστε πρωτοπόροι στην παροχή εμπειριών υψηλού επιπέδου.Για εμάς η λέξη Empiria, δε μεταφράζεται και δεν εξηγείται απλά με τη έννοια «εμπειρία». Την αντιμετωπίζουμε σαν κάτι πολύ περισσότερο, κάτι πολύ μεγαλύτερο, ιδιαίτερο και ξεχωριστό.Κάτι σαν αυτό ακριβώς που προσφέρουμε. Μοναδικές, αξέχαστες εμπειρίες».
Και συμπλήρωσαν: «Δημιουργούμε χώρο για τη χαρά. Αυτός είναι ο σκοπός μας, ο στόχος μας, το κίνητρο πίσω από ό,τι κάνουμε. Είναι ο λόγος που υπάρχουμε. Η κινητήριος δύναμη που μας εμπνέει και μας καθοδηγεί σε κάθε μας κίνηση.
Ο στόχος μας είναι ξεκάθαρος. Να είμαστε οι ηγέτες στην τέχνη της φιλοξενίας. Να προσφέρουμε, σταθερά και αδιάλειπτα, υπηρεσίες υψηλού επιπέδου τέτοιες που να έχουν τη δύναμη να αναβαθμίζουν κάθε εμπειρία φιλοξενίας ξεχωριστά.»
Για το νέο brand EMPIRIA, οι ιδρυτές ανέπτυξαν με τους συνεργάτες τους μια πολύ ιδιαίτερη εταιρική ταυτότητα, αναγνωρίσιμη και δυνατή.
Για το λεκτικό κομμάτι του λογότυπού, χρησιμοποιήθηκε μια μοναδική γραμματοσειρά, κλασική και στιβαρή, με σύγχρονη όμως αίσθηση και εφαρμόστηκε πάνω σε μια ξεκάθαρηκαι ζωντανή χρωματική παλέτα, που φέρνει μία νεανικήφρεσκάδαστολογότυπο.
Ο λογότυπος συνοδεύεται από ένα ανάλαφρο και ξεκάθαρο σύμβολο, ένα γραφιστικό που έχει αντλήσει την έμπνευσή του από την ελληνική μυθολογία, αλλά και τα οργανικά σχήματα και τις φυσικές καμπύλες που συνθέτουν το περιβάλλον των ξενοδοχείων του EMPIRIAGroup.
Πρόκειται για μια σύγχρονη εκδοχή του συμβόλου για την Τηθύ, κόρη του Ουρανού και της Γαίας, θεότητα της θάλασσας και των στοιχείων της φύσης.Αυτό το μικρό κύμα μαζί με τη σπίθα, τοποθετήθηκε δίπλαστο όνομα EMPIRIA για να υπενθυμίζει τη νησιωτική ταυτότητατου Ομίλου και τη βαθιά σύνδεσή του με το φυσικό περιβάλλον που φιλοξενεί τα ξενοδοχεία του.
Όπως τα δύο αυτά στοιχεία τοποθετούνται δίπλαστο όνομα, ολοκληρώνουν το λογότυπό ανάλαφρα, με έναν συμβολισμό ανάτασης.
Τα χρώματα που χαρακτηρίζουν την εταιρική ταυτότητα είναι αυτά του ξύλου, της θάλασσας, της άμμου, αλλά και του ήλιου, της γης και της βλάστησης, όλα επιλεγμένα για να τονίσουν την βαθιά σύνδεση του EMPIRIAG roup με το φυσικό του περιβάλλον.