Starbucks Ready to Drink: Έδωσαν και φέτος το παρόν στην 28η AXDW για στιγμές απόλαυσης

Η Athens Χclusive Designers Week επέστρεψε δυναμικά σε digital edition και τα έτοιμα προς κατανάλωση ροφήματα  Starbucks Chilled Classics  δίνουν το παρόν για ακόμη μια χρονιά, χαρίζοντας το πιο απολαυστικό διάλειμμα σε διοργανωτές, σχεδιαστές και μοντέλα με ξεχωριστές γευστικές προτάσεις.

Υποστηρικτής για ακόμη μια χρονιά της  28ης AXDW, μεταξύ άλλων, είναι και τα Starbucks Ready to Drink για να χαρίσουν στιγμές δροσιάς κι απόλαυσης σε όσους συμμετέχουν στη μεγάλη παραγωγή με τα ροφήματα της σειράς Starbucks Chilled Classics : CappuccinoCaramel Macchiato και Caffé Latte, όπως και τα νεότερα Φυτικά ροφήματα Starbucks με καφέ και Αμύγδαλο, Καρύδα ή Βρώμη! Βασισμένα στον δημοφιλή  Starbucks espresso, τα Starbucks Chilled Classics  είναι απολαυστικά, έτοιμα προς κατανάλωση ροφήματα, ό,τι καλύτερο για ένα δροσιστικό, χαλαρωτικό διάλειμμα κάθε στιγμή της ημέρας.

Αυτή τη σεζόν, η Athens Xclusive Designers Week προσκάλεσε τους fashion lovers να ανακαλύψουν την Αθηναϊκή Ριβιέρα, μέσα από λαμπερές πασαρέλες και εντυπωσιακά fashion films υπό τη σκηνοθεσία και την καλλιτεχνική επιμέλεια του Χρήστου Θεολόγου αλλά και του Κώστα Δημά.
Το διαδικτυακό ταξίδι στη μόδα διήρκησε έως τις 4 Ιουλίου μέσα από επεισόδια που προβάλλονται καθημερινά  στις 18.00, στην custom page της AXDW στο Lifo.gr, ενώ είναι διαθέσιμα και στο Youtube κανάλι της διοργάνωσης. Πρωτότυπες συλλογές  καταξιωμένων και νέων σχεδιαστών καθώς κι αγαπημένων fashion brands, υπόσχονται  να σαγηνεύσουν ακόμη και τους πιο απαιτητικούς θεατές.