Τι βλέπουν οι τηλεθεατές την εποχή του κορονοϊού;

Στη διάρκεια της ημέρας όλοι παρακολουθούμε τις ενημερωτικές εκπομπές και τις εξελίξεις της επικαιρότητας. Ειδικά στις πρωινές ώρες, κονταροχτυπιούνται ο ΣΚΑΪ και ο ΑΝΤ1, με 24,6% και  22,3% αντίστοιχα στο γενικό κοινό, όπως καταγράφηκε χτες, τη Δευτέρα, 22 Μαρτίου. Σιγά-σιγά επιστρέφει και η ψυχαγωγία στην πρωινή ζώνη. Χθες ο Κρατερός Κατσούλης με την Κατερίνα Καραβάτου στο Star έκαναν μέσο όρο 9, 9%, ενώ από σήμερα επέστρεψε και η Κατερίνα Καινούργιου, η οποία βέβαια έχει προσαρμοστεί πλήρως στα νέα δεδομένα.

Τα βράδια, όμως, που οι ρυθμοί χαλαρώνουν και οι ειδήσεις περνούν σε δεύτερη μοίρα, οι προτιμήσεις του κοινού είναι σαφείς και συγκεκριμένες. Επιζητούν την ψυχαγωγία και κυρίως το πρωτότυπο υλικό και όχι τις επαναλήψεις. Έτσι λοιπόν και πάλι την πρώτη θέση στον πίνακα τηλεθέασης τη Δευτέρα, 22 Μαρτίου, στο γενικό σύνολο κατέλαβε το MasterChef στο Star, με το σχεδόν θριαμβευτικό 39% μέσο όρο. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε και πάλι η σειρά του Ανδρέα Γεώργιου, 8 Λέξεις, με 18% στον ΣΚΑΪ. Αξίζει φυσικά να σημειωθεί ότι και τα δύο προγράμματα παίζουν νέα επεισόδια και όχι επαναλήψεις.

Ο Μάρτιος τελειώνει και ο Απρίλιος δείχνει να είναι το ίδιο απρόβλεπτος και δύσκολος για το τηλεοπτικό τοπίο. Το MasterChef έχει ακόμη 12 επεισόδια, όπως και το σίριαλ 8 λέξεις, που μπορεί ακόμη να τροφοδοτεί με νέο υλικό το τηλεοπτικό σκηνικό για τρεις ακόμα βδομάδες. Είναι μια περίεργη περίοδος. Ο χαμένος φαίνεται να είναι ο ANT1, που από κυρίαρχος με τις Άγριες Μέλισσες έχει περάσει στην τρίτη θέση, αφού οι επαναλήψεις του σίριαλ μετά βίας αγγίζουν το 9%. Όσο για τον μεγάλο νικητή είναι μάλλον το Netflix, που έχει ανεβάσει κατά 88% την τηλεθέασή του. Νούμερο σχεδόν εξωπραγματικό, αλλά από την άλλη ακούγεται πολύ λογικό.