Οι ψυχαγωγικές εκπομπές δεν έχουν κανένα ενδιαφέρον αυτή την περίοδο, γιατί πολύ απλά αυτό που παρουσιάζουν αφήνει το κοινό παγερά αδιάφορο. Τα νούμερα τηλεθέασης, σταθερά χαμηλά, δείχνουν ότι το κουτσομπολιό κομμωτηρίου δεν συγκινεί κανέναν και φυσικά δεν έχει καμία σχέση με τον όρο ψυχαγωγία. Είναι μια εποχή που ηθοποιοί και τραγουδιστές δεν παρουσιάζουν δουλειές. Και αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχουν πρεμιέρες, δεν υπάρχουν πάρτι, δεν υπάρχουν σειρές, δεν υπάρχουν τηλεοπτικά σόου, δεν υπάρχουν συνεντεύξεις. Άρα; Τα πρωινά δεν έχουν υλικό για να ασχοληθούν.
Καμία σημαντική ή άστοχη δήλωση, κανένα στιλιστικό πατατράκ, κανένα J2US ή YFSF για να σχολιαστούν με τις ώρες επώνυμοι και κριτική επιτροπή. Και τα ψυχαγωγικά πρωινά από μόνα τους μάλλον δύσκολα μπορούν να υπάρξουν ή για την ακρίβεια να γεμίσουν με ενδιαφέρον υλικό το κενό της σκαλέτας. Αυτό δεν είναι κριτική, είναι συμπέρασμα.
Με λίγα λόγια, δεν υπάρχει πρωτογενές υλικό (ίσως ακόμη το MasterChef να τους συντηρεί), δεν υπάρχουν περιοδικά, δεν υπάρχει τίποτα ενδιαφέρον και κυρίως «ζωντανό» για να ασχοληθεί το πάνελ. Η Καινούργιου κάνει αφιερώματα σε ημιάγνωστους που κάνουν στόρι στο Tik Tok και όλοι αναλώνονται σε αμπελοφιλοσοφίες, σε συζητήσεις χωρίς αρχή, μέση και τέλος, με αποτέλεσμα η άποψη να γίνεται εμπλοκή και όλα να καταλήγουν σε φτηνό κουτσομπολιό, γιατί όλο το υλικό προέρχεται αποκλειστικά από το instagram. Και στο instagram, δυστυχώς ή ευτυχώς, τα celebrities είναι επιπέδου συνοικιακού κομμωτηρίου. Άλλο να παρουσιάζεις μια πρεμιέρα, ένα πάρτι και άλλο να αναπαράγεις τι φαγητό ανέβασε η Ελένη Χατζίδου στο instagram (το είδαμε στην εκπομπή της Σταματίνας Τσιμτσιλή) ή τα στόρι που ανεβάζουν ο Λευτέρης Πανταζής και ο Σάββας Πούμπουρας.
Και έτσι τα νούμερα τηλεθέασης πέφτουν, γιατί και το fun λείπει και διακρίνεις ένα «ζόρισμα» στο πώς θα γεμίσει η εκπομπή. Υπάρχει μια αμηχανία και αυτό βγαίνει προς τον κόσμο και τις τηλεθεάσεις, θα λέγαμε, παραφράζοντας τη γνωστή κλισέ ατάκα των ηθοποιών «έχουμε καλό κλίμα στα καμαρίνια και αυτό το εισπράττει το κοινό». Είναι νόμος: Το celebrity, που δεν έχει δουλειά ή δεν είναι σε κάποιο show, δεν αφορά. Και το τι κάνει στο instagram το κάνει ακόμα πιο αδιάφορο και, όπως αποδεικνύεται, το υλικό που δίνει είναι αντιτηλεοπτικό.