Είναι κοινός τόπος πως καλά είναι τα realities, αλλά δεν δημιουργούν βιβλιοθήκη στο κανάλι. Δηλαδή, πρόγραμμα που θα μπορεί να παιχτεί και το καλοκαίρι και την επόμενη σεζόν, αλλά και μετά από χρόνια. Έτσι φέτος επιστρατεύτηκαν παλιές δοκιμασμένες συνταγές, όπως το Λόγω Τιμής και η Πολυκατοικία (Θα Γίνει της Πολυκατοικίας), αλλά και δυο σειρές εποχής, οι Άγριες Μέλισσες στον ANT1 και το Κόκκινο Ποτάμι στο Open. Είναι μια περίοδος που ο θεατής αναζητάει comfort-zones και ίσως και για αυτό τα παραπάνω σίριαλ έχουν συζητηθεί για πολλούς λόγους.
Η φετινή σεζόν δείχνει ότι τα κανάλια θέλουν να επιστρέψουν στις παλιές καλές εποχές της αίγλης τους. Τότε που υπήρχαν κατά μέσο όρο 25 σίριαλ τη σεζόν. Φέτος ήδη έχουν αρχίζει να παίζονται 19 και έχουν ανακοινωθεί άλλα τρία. Ανάμεσα σε αυτά και το Καφέ της Χαράς, που επίσης προέρχεται από το παρελθόν. Η μυθοπλασία δημιουργεί τηλεοπτική υπεροχή και αμέσως κατά κάποιον περίεργο τρόπο αναβαθμίζει το status του καναλιού. Τα σίριαλ ήταν και είναι πάντα το δυνατό χαρτί. Τώρα, γιατί πολλά από αυτά χάθηκαν στις τηλεθεάσεις;
Για τον αυτονόητο λόγο που συμβαίνουν όλα στην Ελλάδα. Τα πάντα γίνονται στο πολύ και στην υπερβολή τους. Τα συμπεράσματα; Οι Άγριες Μέλισσες και το Κόκκινο Ποτάμι κέρδισαν για τον απλό λόγο ότι πρότειναν όντως κάτι διαφορετικό, κάτι που έλειπε. Και αυτό ήταν το καλό στόρι πλασαρισμένο με ένα καλό και ακριβό περιτύλιγμα. Τα reboots τελικά δεν συγκινούν. Το Λόγω Τιμής απέτυχε, όπως απέτυχαν και στο εξωτερικό το Χτυποκάρδια στο Μπέβερλι Χιλς, που και αυτό ακύρωσε τον δεύτερό του κύκλο, ίσως γιατί τελικά δεν θέλουν οι τηλεθεατές να βλέπουν τους ήρωες της εφηβείας τους να μεγαλώνουν. Τους θέλουν στην ηλικία που τους γνώρισαν.
Ίσως και για αυτό οι επαναλήψεις ακόμη έχουν το δικό τους κοινό. Ακόμη και στο εξωτερικό οι θεατές αναζητούν τα Friends και το Bing Bang Theory, δηλαδή παλιά σίριαλ που φαίνεται ότι δημιουργούν νέο κοινό σε νεότερες ηλικίες, ασχέτως αν δεν μπορούν να ταυτιστούν με τους κώδικες του χτες, όπως ότι οι ήρωες δεν έχουν κινητά τηλέφωνα και βγαίνουν ραντεβού στα τυφλά χωρίς τις εφαρμογές Tinder ή Grindr. Το ίδιο συμβαίνει και με το δικό μας Κωνσταντίνου και Ελένης, που έρχεται 22 χρόνια μετά σταθερά πρώτο στην ώρα του και στο γενικό και στο νεανικό κοινό.