TV Εμμονή: Γιατί όλοι οι Έλληνες ασχολούνται με τη μόδα;

Τόσο το GNTP όσο και το Shopping Star κρατούν αμείωτο έως και καθηλωμένο το κοινό. Όσο για το αν φέτος έχει γίνει πιο αιχμηρό και πιο ισοπεδωτικό το σχόλιο στο GNTM; Η απάντηση είναι αυτονόητη πια σε όλους. Το συγκεκριμένο show ετοιμάζει κορίτσια για τον σκληρό κόσμο της μόδας.

Στα castings που γίνονται για πασαρέλες, διαφημιστικά, περιοδικά και καταλόγους στην πραγματική ζωή τα ίδια σχόλια ακούγονται και πολλές φορές πιο σκληρά και κοφτά, χωρίς να τις αγκαλιάζουν και να τις παρηγορούν μετά οι ενδιαφερόμενοι. Απλά εκεί δεν υπάρχει κάμερα. Επίσης οι περισσότερες διαγωνιζόμενες δηλώνουν στα προσόντα τους ως πρόσημο  πως είναι πετυχημένες  influencers.  Η γνωστή και ως γενιά του Millennium που συνοπτικά έχουν την ψευδαίσθηση ότι η αποδοχή στο instagram ισχύει και στον πραγματικό κόσμο. Λάθος. Στον πραγματικό κόσμο πρέπει να δείξεις όλη την εικόνα, και το πιο σημαντικό χωρίς κανένα φίλτρο. Και  αυτό σημαίνει ότι πρέπει να κριθείς στο πώς περπατάς, πώς μιλάς, πώς στήνεσαι, ακόμη και στο πώς συμπεριφέρεσαι και όλα αυτά εκτεθειμένος στο ψυχρό φώς του προβολέα του Star. Πρέπει να δουλέψεις και κυρίως να συναγωνιστείς με άλλες εξίσου ωραίες και καλύτερες από σένα influencers γιατί ο θρόνος χωράει μόνο μία. Και εκεί αυξάνεται ο βαθμός δυσκολίας.

Ναι, ο κόσμος της μόδας είναι σκληρός. Και ένα reality που αφορά τη μόδα επιβάλλεται για να παίζει επί ίσοις όροις με το αντικείμενο που ασχολείται να είναι εξίσου αιχμηρό. Κάτι που το αντιλαμβάνονται και οι μεγαλύτερες ηλικίες πια αφού αν δεις τα νούμερα στις γυναίκες 65 -75 σημειώνει μέχρι και 22%. Τώρα ποιες γιαγιάδες το παρακολουθούν είναι κάτι που δεν θα αναλύσουμε, γιατί μπορεί να εκληφθεί και ως ρατσιστικό σχόλιο για τις ηλικίες.

Και τέλος για το ερώτημα του κειμένου αν μας ενδιαφέρει η μόδα, η απάντηση είναι όχι. Μας ενδιαφέρει το κουτσομπολιό, το αιχμηρό σχόλιο, μια δόση κατινιάς και φυσικά όλα αυτά από έμπειρους και κυρίως πολύ έξυπνους κριτές.